تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 12840

آنجلینا جولی با موهای بلوند روشن تر بسیار جذاب به نظر می رسد

آنجلینا جولی با موهای بلوند روشن تر بسیار جذاب به نظر می رسد

آنجلینا جولی جدیدترین ظاهر موی بلوند روشن تر و جذاب خود را به نمایش گذاشته است. روز چهارشنبه، این بازیگر 48 ساله، هنگام بازدید از فروشگاه آتلیه جولی خود در شهر نیویورک، موهای بلوند خود را آشکار کرد. جولی با یک عینک آفتابی کم رنگ، یک کت بلند مشکی و یک تی شرت سفید ساده

آنجلینا جولی جدیدترین ظاهر موی بلوند روشن تر و جذاب خود را به نمایش گذاشته است. روز چهارشنبه، این بازیگر 48 ساله، هنگام بازدید از فروشگاه آتلیه جولی خود در شهر نیویورک، موهای بلوند خود را آشکار کرد. جولی با یک عینک آفتابی کم رنگ، یک کت بلند مشکی و یک تی شرت سفید ساده بیرون آمد. او موهای روشن تر را پوشید که کمی بلند تر، باز و صاف بودند و او را خیره کننده و جذاب نشان می دادند.

جولی با یک رنگ موی کاراملی در رنگ تازه، بلوند تر شده است.

آنجلینا جولی این این سرمایه گذار مد دارای یک آتلیه با خدمات خیاطی و یک فضای گالری برای طراحان محلی است تا کارهای خود را به نمایش بگذارند.

در ماه سپتامبر سال قبل ، جولی به ووگ گفت که این پروژه به معنای طراح شدن او نیست. او به این رسانه گفت: “من نمی خواهم یک طراح مد بزرگ باشم.” من می‌ خواهم خانه‌ ای بسازم تا دیگران به طراح مد تبدیل شوند.»

جولی ادامه داد: “من طی سال ها با صنعتگران زیادی آشنا شده ام افراد بسیار توانا و با استعداد و دوست دارم رشد آنها را ببینم.”

او در مصاحبه‌ اش با ووگ اعتراف کرد که این خانواده «بیش از حد شیک» نیستند. این بازیگر همچنین مادر دوقلو های ناکس و ویوین 15 ساله، دخترش شیلو 17 ساله و پسر مادوکس 22 ساله است.

برچسب ها :

ناموجود