تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 9779

آریانا گرانده یک سالگی بلوند بودن را جشن می گیرد!

آریانا گرانده یک سالگی بلوند بودن را جشن می گیرد!

آریانا گرانده یک سالگی بلوند بودن را جشن می گیرد! این خواننده 30 ساله، این سالگرد را با پستی در جمعه استوری اینستاگرام خود جشن گرفت و در آن نگاهی از پشت صحنه تغییر رنگ مو در اکتبر 2022 به اشتراک گذاشت. گرانده روی یک سلفی آینه ای با رنگ سفید با فویل در مو

آریانا گرانده یک سالگی بلوند بودن را جشن می گیرد! این خواننده 30 ساله، این سالگرد را با پستی در جمعه استوری اینستاگرام خود جشن گرفت و در آن نگاهی از پشت صحنه تغییر رنگ مو در اکتبر 2022 به اشتراک گذاشت.

گرانده روی یک سلفی آینه ای با رنگ سفید با فویل در مو هایش نوشت: «یک سال تولدت مبارک». گرانده سال گذشته اولین تغییر رنگ مو های خود را در یک پست اینستاگرامی انجام داد. این هنر پیشه در کنار یک سلفی کناری که در آن مو های بلوند جدیدش را به تصویر می‌ کشید نوشت: «مو های جدید».

از مو های قرمز گیلاسی شخصیت پیروز تا پونی بلند او، مو های گرانده همیشه برجسته‌ ترین ظاهر این هنرمند بوده است.

گرانده در پاسخ به پرس و جوی طرفداران درباره رکورد بعدی خود گفت: “این سوالی است که من نگران پاسخ دادن به آن هستم، اما احساس می کنم می خواهم کمی شفافیت و صداقت با طرفدارانم داشته باشم.” حقیقت این است که من آلبومی را شروع نکرده ام.

او ادامه داد: “من از طریق تاک می‌شنوم که شما در آن بخش تئوری‌ ها و انتظارات زیادی دارید. اما من هنوز آماده شروع آلبوم دیگری نبودم، بنابراین آلبوم دیگری را شروع نکردم.”

گرانده ادامه داد که بازی در نقش گلیندا که او آن را باور نکردنی ترین هدیه تمام زندگی نامید تک تک تکه های من، هر دقیقه، هر اونس از قلب من، زمان، روح من، همه چیز من را خواهد داشت.

او افزود: “من تمام وقتم را با گلیندا می گذرانم.”

برچسب ها :

ناموجود