تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر : 13179

آریانا گرانده چتری های جدیدش را با پاپیون موی شیک ست کرد

آریانا گرانده چتری های جدیدش را با پاپیون موی شیک ست کرد

اگر چه اکنون فکر کردن به آن عجیب است، اما آریانا گرانده زمانی فقط با موهای قرمز گیلاسی روشن همراه بود خیلی قبل از ترند موهای گیلاسی کولا. از آن زمان، ظاهر موی مشخص او تغییر کرده است، به ویژه به یک سبزه نرم که اغلب در پونی بلند او مدل می‌ شود. در 5

اگر چه اکنون فکر کردن به آن عجیب است، اما آریانا گرانده زمانی فقط با موهای قرمز گیلاسی روشن همراه بود خیلی قبل از ترند موهای گیلاسی کولا. از آن زمان، ظاهر موی مشخص او تغییر کرده است، به ویژه به یک سبزه نرم که اغلب در پونی بلند او مدل می‌ شود.

در 5 مارس، گرانده دو مجموعه عکس اینستاگرامی را به مناسبت “هفته آفتاب ابدی” منتشر کرد. در عکس‌ ها، او با صراحت در شهر نیویورک در Summit One Vanderbilt ژست گرفت چشم‌ اندازی از افق پر از بادکنک‌ های نقره‌ ای بزرگ.

برای آریانا، رنگ بلوند چیز جدیدی نیست. او از سال 2023 برای نقش آتی خود در نقش گلیندا در Wicked موهای بلوند داشته است و این موها را در حین تبلیغ آلبومش از جمله در آخرین نگاه پنهانی خود به پروژه نشان داده است.

چتری‌ ها آرایانا گرانده به سمت چشم گربه‌ ای کوچک و بی‌ نقص او حرکت می‌ کردند، چتری‌ ها با ظاهری درخشان و زیبا بودند. بلندترین تارها انتهای آرایش و کوتاه‌ ترین تارها درست بالای پل بینی او بود. همه با هم، شکل هلالی را تشکیل می‌دهند که چهره او را با حجم زیادی قاب می‌ کند حتی با اضافه شدن قاب‌ بندی صورت او که از ظاهر نیمه‌ آب او خارج شده‌ اند.

گرانده بقیه موهایش را عقب کشید. نه چندان دم اسبی کلاسیکی که او بیشتر با آن در ارتباط است. محکم کردن پونی بزرگترین ترند موی سال بود، کمان مو. پاپیون که با لباس تمام مشکی او همخوانی داشت، دم های بلندی داشت که تقریباً به اندازه موهای او بود. در ترکیب با مینی لباس مشکی و کفش پاشنه بلند او، ظاهری را ایجاد کرد که از ست کاملا نقره ای بیرون آمد.

برچسب ها :

ناموجود