تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
کد خبر : 9200

آریانا گرانده و دالتون گومز طلاق خود را حل و فصل می‌ کنند

آریانا گرانده و دالتون گومز طلاق خود را حل و فصل می‌ کنند

آریانا گرانده و دالتون گومز طلاق خود را به پایان رسانده اند. بر اساس گزارش TMZ که اولین بار این خبر را گزارش کرد، آریانا که با دالتون قرارداد پیش از ازدواج امضا کرده است، به او 1250000 دلار پرداخت خواهد کرد. طبق شرایط قرارداد آنها، TMZ گزارش می دهد که دالتون همچنین نیمی از

آریانا گرانده و دالتون گومز طلاق خود را به پایان رسانده اند. بر اساس گزارش TMZ که اولین بار این خبر را گزارش کرد، آریانا که با دالتون قرارداد پیش از ازدواج امضا کرده است، به او 1250000 دلار پرداخت خواهد کرد.

طبق شرایط قرارداد آنها، TMZ گزارش می دهد که دالتون همچنین نیمی از درآمد خالص حاصل از فروش خانه سابق خود در لس آنجلس را دریافت می کند، علاوه بر این که آریانا تا 25000 دلار از هزینه های وکالت خود را پوشش می دهد.

آریانا گرانده 30 ساله و دالتون گومز 28 ساله در می 2021 ازدواج کردند. بنا به گزارش TMZ، توافقنامه ثبت شده و در انتظار قاضی است تا آن را امضا کند. گرانده در ماه سپتامبر در شهر لس آنجلس درخواست طلاق داد.

یک منبع در ماه سپتامبر پس از درخواست طلاق گرانده گفت: “آنها واقعاً در تمام مراحل این فرآیند به یکدیگر اهمیت می دهند و به یکدیگر احترام می گذارند.” این منبع گفت که گرانده و گومز از هم جدا شده اند ولی “مهربان و صبور”.

گرانده و گومز در فوریه 2020 و در طول قرنطینه همه گیر COVID-19 با یکدیگر رابطه برقرار کردند. تا دسامبر همان سال، آنها اعلام کردند که نامزد کرده اند. با ادامه بیماری همه گیر، گرانده نامزد جدیدش را در موزیک ویدیوی دوئت خود و جاستین بیبر به نام “Stuck with U” به خدمت گرفت. گومز در این کلیپ که شامل ویدیو هایی از طرفداران نیز می شد، یک عکس کوتاه ساخت.

گرانده و گومز در یک مراسم صمیمی در خانه خود در مونتسیتو، کالیفرنیا ازدواج کردند. خبر طلاق آنها تنها دو ماه پس از جشن گرفتن دومین سالگرد ازدواجشان منتشر شد.

در ماه جولای، هنگام فیلمبرداری Wicked در لندن، گرانده برای حضور در ویمبلدون از صحنه فیلمبرداری استراحت کرد. این ستاره در رویداد ورزشی سالانه بدون حلقه ازدواج خود دیده شد.

گرانده اکنون با بازیگر، ایتان اسلیتر، شروع به رابطه کرده است. اسلیتر با لیلی جی ازدواج کرد که در ژانویه 2023 صاحب فرزند شد. اسلیتر در ماه جولای از جی درخواست طلاق داد. رابطه عاشقانه اسلیتر و گرانده پس از جدایی این دو از شرکای سابقشان آغاز شد.

گرانده در نقش گلیندا شرور بازی می‌ کند، در حالی که اسلیتر نقش Boq را بازی می‌ کند. تولید این فیلم سال گذشته در بریتانیا آغاز شد و برای اکران در نوامبر 2024 برنامه ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود