تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 7361

آریانا گرانده خالکوبی حیرت انگیز خود را با طرفداران به اشتراک گذاشت

آریانا گرانده خالکوبی حیرت انگیز خود را با طرفداران به اشتراک گذاشت

آریانا گرانده نه تنها نقش گلیندا جادوگر خوب را در اقتباس سینمایی آینده Wicked بازی می کند، بلکه عشق خود را به این شخصیت به شکلی دائمی نشان می دهد. این بازیگر 30 ساله در مصاحبه جدیدی با Allure فاش کرد که اخیراً گلیندا جادوگر را با موهای طلایی در لباس صورتی را در پشت

آریانا گرانده نه تنها نقش گلیندا جادوگر خوب را در اقتباس سینمایی آینده Wicked بازی می کند، بلکه عشق خود را به این شخصیت به شکلی دائمی نشان می دهد.

این بازیگر 30 ساله در مصاحبه جدیدی با Allure فاش کرد که اخیراً گلیندا جادوگر را با موهای طلایی در لباس صورتی را در پشت دست راست خود خالکوبی کرده است.

هنگامی که از او در مورد برنامه‌ هایی برای خالکوبی‌ های آینده پرسیده شد، قبل از اینکه فاش کند که در واقع یک خالکوبی را انجام داده است، به این روزنامه گفت: “این گلیندا از کتاب اصلی ال. فرانک باوم است.” من برای همیشه منتظر بودم تا این دست را پر کنم. و من فکر کردم، “منتظر می مانم تا اتفاق درست بیفتد” و بله، این احساس بسیار درستی داشت.

این خواننده در مصاحبه خود چیزهای هیجان انگیز زیادی را فاش کرد، مانند به اشتراک گذاشتن آنچه که بیشتر به آن افتخار می کرد. اما چیزی که واقعا بینندگان را به وجد آورد، پاسخ او به سوالی درباره فیلم آینده اش بود.

یکی از طرفداران می خواست بداند که آیا گرانده در این فیلم که سال آینده اکران خواهد شد حواشی را در مورد گریمش دارد.

گرانده به اشتراک گذاشت: “گلیندا چند چیز می پوشد.” “به میکاپ آرتیست زیبای خود، نوریا، که از صمیم قلب دوستش دارم، گفتم، من نمی خواهم با هیچ قانون یا درخواستی وارد این موضوع شوم، می خواهم او را از ابتدا پیدا کنیم. می‌ خواهم بنشینم و بگذارم بازی کنی و با هم او را پیدا کنیم.»

او ادامه داد: “من فقط می خواستم یک دختر جدید باشم و گلیندا را با او پیدا کنم.”

گرانده همچنین مهارت های خود را نشان داد و یک خط بالدار عالی بر روی چشمان خود ایجاد کرد و به این نکته اشاره کرد که چگونه رگ های پلک او زمانی که چهره طبیعی است شکل قلب می دهند.

برچسب ها :

ناموجود