تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر : 10152

آریانا گرانده با آرایش چشم کریستالی استایل دهه 90 دارد

آریانا گرانده با آرایش چشم کریستالی استایل دهه 90 دارد

همه شما می دانید که آریانا گرانده عاشق یک لحظه بازگشتی است. او عملاً صاحب زیبایی‌ شناسی دهه 60 است که نسخه‌ ای از آن را برای جشن راه‌اندازی r.e.m خود پوشیده است. فونداسیون، مدلینگ در کمپین های عطر، و به ویژه روی جلد آلبوم Positions او. با این حال، آخرین گلم فلاش بک او

همه شما می دانید که آریانا گرانده عاشق یک لحظه بازگشتی است. او عملاً صاحب زیبایی‌ شناسی دهه 60 است که نسخه‌ ای از آن را برای جشن راه‌اندازی r.e.m خود پوشیده است. فونداسیون، مدلینگ در کمپین های عطر، و به ویژه روی جلد آلبوم Positions او. با این حال، آخرین گلم فلاش بک او از دهه 90 به تصویر کشیده شد.

در 30 اکتبر، سوپر استار پاپ تعداد انگشت شماری پست اینستاگرامی را به اشتراک گذاشت که لباس هالووین خود را به نمایش گذاشته بود شخصیت الیزابت برکلی، نومی مالون از فیلم Showgirls در سال 1995. لیز گیلیز، همبازی و دوست داشتنی سابق وی Victorious، لباس شخصیت جینا گرشون، کریستال کانرز را بر تن داشت.

گرانده شخصیت یک رقصنده جدید وگاس را با تعدادی لباس، مدل مو و آرایش متفاوت هدایت کرد. با این حال، جایی که او استایل کاملاً نمادین خود را با ظاهری درخشان پوشانده بود.

گرانده موهای کوتاه‌ تری نسبت به نومی دارد، بنابراین او قیطان بلند را با یک دم اسبی ساده عوض کرد، اما تمام جزئیات دیگر با مواد اولیه مشخص بود. موهای بلوند را در یک دم اسبی بلند کشید و تک تک تارها را به سمت پایین صاف کرد تا به سرش بچسبد. ستاره روی موهای صاف شده اش، نوار های ضخیم زرق و برق طلایی را اضافه کرد که به طور مساوی در سر تا سر سر موی او قرار گرفته بودند از بالای گوشش شروع می شد و از پیشانی تا دم اسبی کشیده می شد.

زرق و برق فقط به بقیه قیافه اش و روی آرایش چشمش ادامه پیدا کرد. او یک چشم گربه‌ ای دراماتیک روی خط مژه بالایی خود می‌ پوشید که زیر چشمش با خط تیره منعکس شده بود. یک سایه سفید روشن خط آبی پایینی او را پوشانده بود و برای یک افکت مد دهه 60 در بین دو بال سیاه ادامه داشت. بقیه چشم او با سایه های قهوه ای مات حجاری شده بود.

بقیه آرایش‌های او از درخشش بالای موها و چشم‌ هایش تمجید می‌ کردند، در حالی که هیچ تمرکزی را از درخشش ظاهر دور نمی‌ کردند. پوست او کاملاً مات بود، با کانتور مجسمه‌ سازی روی گونه‌ ها و پیشانی‌ اش. روی گونه هایش کت صورتی سنگینی بود که با لب های صورتی براقش مطابقت داشت و ظاهرش را کامل می کرد.

برچسب ها :

ناموجود