جین از زمان اختراع خود در حدود دو قرن پیش، یکی از لوازم اصلی کمد لباس بوده است. دلیلی وجود دارد که شلوار جین عالی بسیار مورد توجه است: آنها کلاسیک، راحت هستند و با همه چیز از یک سویشرت دنج گرفته تا یک تاپ ست می شوند.

پاییز مسلماً اوج فصل جین است هوای سرد اما نه خیلی سرد زمان مناسبی برای پوشیدن یک کت جین یا یک شلوار جین گشاد برای کافی شاپ خود است، و وقتی به آن فکر می کنید، واقعاً تنها زمانی از سال است که یک تاکسیدو کانادایی حتی منطقی است. و در حالی که شورت‌ های جین تابستانی کاملاً در مورد شور و شوی سبک جذاب هستند، وقتی هوا سرد تر می‌ شود، شما تمایل دارید لباس‌ های تیره‌ تر را انتخاب کنید.

بنابراین کاملاً منطقی است که یکی از بزرگترین ترند های ناخن پاییز، سایه نیلی را به مانیکور شما بیاورد. همه چیزهایی را که باید در مورد ترند ناخن جین تیره بدانید، از جمله اینکه چگونه ظاهری زیبا داشته باشید، را بخوانید.

ترند ناخن جین چیست؟

ناخن های جین تیره چیز کاملا جدیدی نیستند، فقط نام جدیدی برای رنگ های کلاسیک پاییزی هستند. هر بار که هوای سرد فرا می‌ رسد، سایه‌ های روی ناخن‌ های شما تیره‌ تر می‌ شوند و سایه‌ های مشابه آبی جین تیره همیشه مورد توجه بوده است. با این حال، این بار، سایه الهام گرفته از جین بیشتر از همیشه محبوب شده است.

اولین موردی که مد شد، مانیکور موکای گیلاسی بود، یا همانطور که دوستداران ناخن دهه 90 ممکن است آن را به یاد داشته باشند، که سبک مدرن بود. سپس جین تیره آمد که می توانید آن را از خانواده آبی تیره موکای گیلاسی تصور کنید.

همانطور که قرمز گیلاسی در این تابستان محبوب بود قبل از اینکه موکای گیلاسی به دست بیاید، جین تیره پس از تابستانی از شیر زغال اخته، پری دریایی آبی و حتی ناخن های آبی تیفانی می آید. بنابراین، منطقی است که همه علاقه مندان به ناخن که در ماه های گرم به رنگ آبی روشن سوگند یاد می کنند، بخواهند رنگ آبی را فقط در یک اجرای تیره تر حفظ کنند.

چگونه ناخن ها جین داشته باشیم؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که لاک جین تیره مورد علاقه خود را پیدا کنید. سپس، فقط باید از روال معمول مانیکور خود پیروی کنید. ابتدا با پاک کننده لاک ناخن، لاک باقی مانده را از روی ناخن های خود پاک کنید. بعد از اینکه رنگ آنها تمیز شد، ناخن های خود را به طول و شکل دل خواه خود ببرید و سوهان بزنید. ناخن های خود را صاف کنید تا یک تخت یکنواخت داشته باشند و قبل از رنگ کردن، کت پایه مورد علاقه خود را بمالید.

هنگامی که کت پایه شما خشک شد، دو تا سه لایه لاک جین تیره انتخابی خود را وارد کنید و بگذارید خشک شود.

با این حال، اگر از طرفداران هنر ناخن و طرح‌ های پیچیده‌ تر هستید، می‌ توانید از جین تیره به عنوان ناخن برجسته، برای هنر ناخن مینیمالیستی، به‌ عنوان کت پایه برای روکش کرومی، یا لایه‌ بندی زیر ناخن استفاده کنید.