تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۲۷
کد خبر : 8379

آریانا گرانده بالاخره خالکوبی گلیندا را به نمایش گذاشت

آریانا گرانده بالاخره خالکوبی گلیندا را به نمایش گذاشت

طرفداران بالاخره خالکوبی الهام گرفته آریانا گرانده از گلیندا را دیدند! آریانا که در نقش گلیندا جادوگر خوب در اقتباس سینمایی آینده موزیکال موفق برادوی بازی می کند خالکوبی خود را از افسونگر بلوند مقدس در یک ویدیوی جدید از روتین آرایش خود را در سه شنبه در مجله ووگ نشان داد. طرح سیاهی از

طرفداران بالاخره خالکوبی الهام گرفته آریانا گرانده از گلیندا را دیدند! آریانا که در نقش گلیندا جادوگر خوب در اقتباس سینمایی آینده موزیکال موفق برادوی بازی می کند خالکوبی خود را از افسونگر بلوند مقدس در یک ویدیوی جدید از روتین آرایش خود را در سه شنبه در مجله ووگ نشان داد.

طرح سیاهی از گلیندا در پشت دست راست خواننده دیده می شد در حالی که او محصولات مختلفی را برای آموزش مراقبت از پوست و گلم سبک تر روی صورت خود اعمال می کرد.

آریانا همانطور که در مورد خالکوبی پشت دست راستش توضیح داده بود، او به مجله گفت: «این گلیندا از کتاب اصلی ال. فرانک باوم است. من برای همیشه منتظر بودم تا این دست را پر کنم. و من فکر کردم، “منتظر می مانم تا اتفاق درست بیفتد” و بله، این احساس بسیار درستی داشت.

او با توضیح اینکه چگونه در نهایت تصمیم می گیرد چه چیزی و چه زمانی خالکوبی کند، اضافه کرد: “این مورد را می دانستم که برای مدت طولانی می خواهم انجام دهم.” “وقتی آنها نزد من می آیند، من آنها را می گیرم.”

در حالی که آریانا گرانده در تصمیم گیری های سبک زندگی واقعی خود از شخصیت خود الهام می گیرد، گرانده قبلاً نحوه ترکیب برند زیبایی خود را در نسخه فیلم Wicked از Glinda به اشتراک گذاشت.

گرانده در مورد نقش گلیندا گفت: “گلیندا چند چیز می پوشد.” “به میکاپ آرتیست زیبای خود، نوریا، که از صمیم قلب دوستش دارم، گفتم، من نمی خواهم با هیچ قانون یا درخواستی وارد این موضوع شوم، می خواهم او را از ابتدا پیدا کنیم. می‌ خواهم بنشینم و بگذارم بازی کنی و با هم او را پیدا کنیم.»

او افزود: “من فقط می خواستم یک دختر جدید باشم و گلیندا را با او پیدا کنم.”

پس از اعلام نقش اصلی گراند در نوامبر 2021، Wicked سال گذشته فیلمبرداری خود را در بریتانیا آغاز کرد و قرار است در دو قسمت اکران شود. بازیگران این اقتباس همچنین به سینتیا اریوو در نقش الفابا و میشل یوه در نقش مادام موریبل می بالند.

برچسب ها :

ناموجود