تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
کد خبر : 7100

آرنولد شوارتزنگر طرفداران را با بازی شطرنج با خوک شگفت زده کرد

آرنولد شوارتزنگر طرفداران را با بازی شطرنج با خوک شگفت زده کرد

آرنولد شوارتزنگر با یکی از آخرین پست های خود در شبکه های اجتماعی میلیون ها دنبال کننده خود را شگفت زده کرد. آرنولد پس از ترک بدنسازی، او به یک ستاره هالیوود تبدیل شد و قبل از اینکه وارد عرصه سیاست شود، ثروت زیادی به دست آورد، از جمله به عنوان فرماندار کالیفرنیا. تمام سرمایه

آرنولد شوارتزنگر با یکی از آخرین پست های خود در شبکه های اجتماعی میلیون ها دنبال کننده خود را شگفت زده کرد. آرنولد پس از ترک بدنسازی، او به یک ستاره هالیوود تبدیل شد و قبل از اینکه وارد عرصه سیاست شود، ثروت زیادی به دست آورد، از جمله به عنوان فرماندار کالیفرنیا.

تمام سرمایه گذاری های تجاری او به او کمک کرد تا یک امپراتوری در خانه ایجاد کند و او مزرعه خود را دارد. او مطالب و نکات تناسب اندام روزانه را برای مشترکین خود منتشر می کند و آنها را در مورد استراحت مناسب و روش بهینه برای تمرین و تغذیه آموزش می دهد.

اما چیزی که هیچ کس انتظارش را نداشت این بود که او سعی کند به خوک خود شطرنج بیاموزد. او در توییتر نوشت : “همه ما به شرکای آموزشی نیاز داریم، به همین دلیل دهکده را ایجاد کردیم. امروز ماسکوت #ArnoldsPumpClub ما شنلی در شطرنج به من کمک می کرد. به دهکده بپیوندید.”

بسیاری از آنچه دیدند شگفت زده شدند، زیرا این بازیگر از علاقه مندان به حیوانات است.”باشگاه پمپ آرنولد پادکست روزانه آرنولد شوارتزنگر است. به لطف درس های مفیدی که او آموزش داده است، آرنولد هر روز سه نکته را از خبرنامه روزانه خود به اشتراک می‌ گذارد.

تمام حیواناتی که آرنولد شوارتزنگر دارد

آرنولد شوارتزنگر در کالیفرنیا مزرعه ای دارد که محل زندگی حیوانات مختلف از جمله خوک، گاو، مرغ، بوقلمون، بز، الاغ، و اسب می باشد. شوارتزنگر از علاقه مندان به کشاورزی است و از گذراندن وقت در آنجا لذت می برد. او همچنین از مزرعه خود به عنوان مکانی برای آموزش اهمیت کشاورزی و پایداری به فرزندانش استفاده می کند.

در سال 2020، شوارتزنگر خطی از محصولات گوشت گاو به نام “آرنی” را از مزرعه خود راه اندازی کرد. درآمد حاصل از این خط صرف خیریه هایی می شود که از کشاورزی پایدار حمایت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود