تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 4271

جنیفر لوپز ترفندهای آرایش خود را به اشتراک گذاشت

جنیفر لوپز ترفندهای آرایش خود را به اشتراک گذاشت

جنیفر لوپز اخیراً مادر شده است و این فقط به آخرین فیلم او «مادر» مربوط نمی شود. فعالیت های متفاوت او در هر صنعتی که در آن حضور دارد. یعنی فیلم، موسیقی، زیبایی و حتی مد او با ظاهر خیره‌کننده‌اش در خارج از صفحه نمایش، چیزی را از دست نداده است. جنیفر لوپز دوست دارد

جنیفر لوپز اخیراً مادر شده است و این فقط به آخرین فیلم او «مادر» مربوط نمی شود. فعالیت های متفاوت او در هر صنعتی که در آن حضور دارد. یعنی فیلم، موسیقی، زیبایی و حتی مد او با ظاهر خیره‌کننده‌اش در خارج از صفحه نمایش، چیزی را از دست نداده است. جنیفر لوپز دوست دارد نحوه آرایش خود را به اشتراک بگذارد، و او فقط به اینستاگرام رفت تا ترفند خود را برای یک کانتور درخشان به اشتراک بگذارد.

جنیفر لوپز ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که مثل همیشه عالی به نظر می رسید. او یک استایل مشکی، یک حلقه نوار نقره ای و گوشواره های حلقه ای نقره ای پوشیده است. او این ظاهر را با ناخن های شیر شکلاتی مات ست کرد. در عنوان ویدیو آمده است: «نقطه، ترکیب و درخشش با کانتور و هایلایت مورد علاقه من JLO Beauty» و این دقیقاً همان کاری است که او در ویدیو انجام می‌دهد.

جی لو راز کانتور خود را با استفاده از یک لایه از سرم روی کل صورتش آغاز می‌کند. سپس، لوپز کرم مرطوب‌کننده را روی استخوان‌های گونه‌اش، در امتداد خط فک و روی خط موی‌اش می‌ریزد. پس از آن، کرم دور چشم را دور چشم و بین ابروهایش می‌ریزد.

جی لو در یکی از آموزش های قبلی آرایش گفت: “من قبلاً درست روی استخوان گونه [کانتور] می زدم، اما اکنون متوجه شده ام که اگر این کار را کمی بالاتر انجام دهم، صورت را کمی بیشتر بلند می کند.” او همین موقعیت را در این ویدیو حفظ می‌کند و تقویت‌کننده پوست را در سایه برنز غنی، کمی بالای استخوان گونه‌اش، و سپس در بین نقطه‌هایی که روی خط موی خود با کرم ایجاد کرده است، نقطه‌گذاری می‌کند. بعد، او همان تقویت‌کننده صورت را در سایه رزگلد روی پل بینی‌اش، روی استخوان ابرویش و در نهایت در امتداد کمان کوپیدش نقطه‌گذاری کرد.

جی لو با تمام نقاطش در جای خود شروع به ترکیب کردن همه چیز با انگشتانش کرد. او با حرکات افقی از پایین صورت به سمت خط رویش مو حرکت کرد تا از ترکیب محصولات با هم جلوگیری کند و در نتیجه ظاهری کانتور را حفظ کند. بعداً چند لمس از روی پل بینی او رد شد و ناگهان، درخشش نمادین J.Lo او با یک کانتور تراشه‌دار ظاهر شد . علاوه بر این، تقریباً زمان زیادی برای خلق کردن این زیبایی از او نگرفت. این یک ترفند سریع و ساده است که مستقیماً به شما منتقل میشود.

برچسب ها :

ناموجود