تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 6716

آرایش توت فرنگی هیلی بیبر به سرعت در حال ترند شدن است

آرایش توت فرنگی هیلی بیبر به سرعت در حال ترند شدن است

هیلی بیبر دوست دارد زیبایی خود را به خاطر غذا های شیرین نام ببرد. در حالی که او ملکه همه چیز دونات لعاب بوده است و اخیراً ترند آرایش لاته را برای چرخش انتخاب کرده است، بیبر فقط آن را با آرایش توت فرنگی تغییر داده است و ظاهر او فوق العاده به نظر می

هیلی بیبر دوست دارد زیبایی خود را به خاطر غذا های شیرین نام ببرد. در حالی که او ملکه همه چیز دونات لعاب بوده است و اخیراً ترند آرایش لاته را برای چرخش انتخاب کرده است، بیبر فقط آن را با آرایش توت فرنگی تغییر داده است و ظاهر او فوق العاده به نظر می رسد.

در 5 آگوست، بیبر یک ویدئو تیک تاک با پوشیدن یک تی شرت خاکستری، و آخرین مانیکور آب نباتی خود منتشر کرد.

بیبر ظاهر توت فرنگی خود را با مسواک زدن ابروهایش شروع کرد و سپس کرم را روی استخوان گونه هایش زد و آن را به سمت شقیقه ها و پیشانی مخلوط کرد. پس از آن، بیبر مقدار زیادی کانسیلر را در نواحی مورد نظر اعمال می کند، از جمله یک نقطه در گوشه های داخلی چشم، یک نقطه در دو طرف بینی، یک خط مستقیم در زیر استخوان گونه، چند خط بین ابروهای خود.

قسمت توت فرنگی این ارایش تماما در روی گونه ها است. بیبر فاش کرد که دو رژگونه کرم صورتی را قبل از مخلوط کردن این محصول روی نوک استخوان گونه‌ اش مخلوط کرده است. پس از ایجاد یک رنگ صورتی پر زرق و برق با دو رژگونه کرم، او سپس با هایلایتر هلویی وارد شد تا به چهره‌ اش شبنم بیافزاید.

بیبر با رفتن به بقیه کارهای معمول خود، یادداشتی از ترند آرایش لاته گرفت و برنزه کننده را روی پلک هایش گذاشت تا گرمای آن را بیشتر کند. او سپس از آستر مایع قهوه‌ ای برای ایجاد یک بال ظریف استفاده کرد، مژه‌ هایش را فر کرد و ریمل اکستنشن فوری زد. پس از آن، او با قلم قهوه‌ ای رنگ که آینه‌ ای از دانه‌ های توت فرنگی بود بر روی بینی‌ اش زد.

بیبر می‌گوید: «و سپس با همان دو رژگونه کرمی که روی گونه‌ هایم بود و از آن برای لب‌ هایم نیز استفاده کردم»، که باعث می‌ شود باور کنیم که محصول جدید رژگونه‌ ای که او از آن نام می‌ برد *شاید* یک دوتایی لب و گونه باشد. این ظاهر را برای بقیه تابستان بازسازی کنید و جذابیت بیشتری به چهره خود ببخشید.

برچسب ها :

ناموجود