تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 4029

5 ترند آرایش “اشک های آبرنگ” اروپایی رکورد شکست

5 ترند آرایش “اشک های آبرنگ” اروپایی رکورد شکست

در تابستان که می‌آید، ما همیشه در حال تغییر استایل هستیم که چطور آرایش خود را تغییر دهیم و درخشان‌ترین سایه‌هایمان را بیرون بیاوریم. آنها می گویند هنر زندگی را تقلید می کند، و بین آب آبی روشن، گل های بنفش شکوفه، و رز صورتی روان، رنگ ها به نوعی در ماه های گرم تر

در تابستان که می‌آید، ما همیشه در حال تغییر استایل هستیم که چطور آرایش خود را تغییر دهیم و درخشان‌ترین سایه‌هایمان را بیرون بیاوریم. آنها می گویند هنر زندگی را تقلید می کند، و بین آب آبی روشن، گل های بنفش شکوفه، و رز صورتی روان، رنگ ها به نوعی در ماه های گرم تر روشن تر به نظر می رسند.

امسال، ترند آرایشی که سایه چشم مجرای اشک آبرنگی پررنگ را برای یک رنگ غیرمنتظره همه را شگفت زده کرده است. با درخشندگی طبیعی به همان اندازه که با تپش صورت پررنگ است، عالی به نظر می رسد، و برای اعمال آن به حداقل مهارت های آرایشی نیاز دارید . به سادگی رنگ انتخابی خود را روی یک سوم داخلی چشم خود بکشید، آن را با هم ترکیب کنید، بله شما آماده هستید.

ترندهای سایه چشم اشک آبرنگی که در تابستان نگاه ها را خیره می کند

1. پاپ ظریف

اگر آماده نیستید به ظاهری پررنگ و جسورانه متعهد شوید، پایه طبیعی را با رنگ پاستیلی در گوشه داخلی انتخاب کنید. به سادگی روی یک رنگ آبرنگ روی یک سوم داخلی ناحیه چشم بکشید. ما عاشق این هستیم که چگونه این سایه آبی روشن چشم ها را برجسته می کند.

2. هایلایت آبرنگ

به دنبال یک سایه کمانی و روشن باشید که می تواند به عنوان برجسته گوشه داخلی باشد. بنفش همیشه ظاهری را ارائه می دهد، اما این سایه نیز در کنار این آرایش شبنم دار به نظر می رسد که یک تناسب طبیعی است.

3. اسپلتر رنگ

به دنبال ظاهری انتزاعی تر با چشمی با رنگ پاشیده باشید، مانند کاری که کتی جین هیوز در اینجا انجام می دهد. او یک طیف الهام گرفته از رنگین کمان نئونی می پوشد، اما شما می توانید هر طرح رنگی را که می خواهید انتخاب کنید.

4. بدرخش

همه ما در حال حاضر در مورد Barbiecore و این چشم صورتی و زرد براق در حال و هوای او در ذهن ما است. آستر بالدار مشکی ضخیم را اضافه کنید تا گلم را به ارمغان بیاورید.

5. سبز با حسادت

صورتی و سبز ممکن است ترکیب رنگی مورد علاقه شما نباشند، اما این ظاهر الهام گرفته از پیکسی مطمئناً نظر شما را تغییر خواهد داد (و با طرح های ناخن در حال حاضر مطابقت دارد). نکته حرفه ای: برای تمایز بیشتر، رنگ گوشه داخلی خود را تا خط مژه پایین بیاورید.

برچسب ها :

ناموجود