تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
کد خبر : 6701

آرایشگر مگان فاکس راز موهای زیبای او را به اشتراک گذاشت

آرایشگر مگان فاکس راز موهای زیبای او را به اشتراک گذاشت

دست زدن منظم به موهای هر سه خواهر کارداشیان (و گاهی اوقات کریس نیز) کافی است تا هر آرایشگری را به خوبی در رده  افراد مشهور» قرار دهد. مگان فاکس، جنیفر لوپز، لوری هاروی و تعدادی سوپر مدل را اضافه کنید و یکی از بزرگ‌ترین نام‌ های مو را خواهید داشت: اندرو فیتزسیمون. او پیش

دست زدن منظم به موهای هر سه خواهر کارداشیان (و گاهی اوقات کریس نیز) کافی است تا هر آرایشگری را به خوبی در رده  افراد مشهور» قرار دهد. مگان فاکس، جنیفر لوپز، لوری هاروی و تعدادی سوپر مدل را اضافه کنید و یکی از بزرگ‌ترین نام‌ های مو را خواهید داشت: اندرو فیتزسیمون.

او پیش از این، بهترین نکات آرایش موی خود را به اشتراک می‌گذارد، آنچه را که باید قبل از تغییر اساسی مو در نظر گرفت، و چگونه می‌ توان موهایی به زیبایی مگان فاکس داشت. در اینجا می توانید چند نمونه هم از موهای زیبا را ببینید.

برخی نکات و مثال ها را که بایستی بدانید

ترند موهای تابستانی

در این مدل موهای کلویی کارداشیان، واقعا امواج او را برجسته می‌ کرد.

ماسک مو


استفاده از ماسک مو یک ایده عالی است زیرا، بدیهی است که شما در حین حالت دادن به موهای خود کار خوبی انجام می دهید. تنها مورد این است که ماسک مو معمولا موهای شما را کدر می کند. بنابر این یک نکته عالی استفاده از اسپری براق کننده بعد از آن است.

ترفند ضروری

شما نمی خواهید صبح خود را با سشوار داغ و ابزارهای داغ بگذرانید. اما در بسیاری از مواقع، [استایل ها] دوام نمی آورند. به خصوص در جایی با رطوبت بالا. بنابراین، کاری که باید انجام دهید این است که شب‌ موهای خود را ببافید، اما بافته‌ های بسیار کوچک‌ تری داشته باشیید، مثلاً شش تا 10 تا در هر طرف.

محصولات مو که همه باید داشته باشند

داشتن یک اسپری بافت همیشه در جیب پشتی شما عالی است، زیرا به موهایتان کمک می‌ کند که خشک‌ تر به نظر برسند.

راز داشتن موهای زیبا در چیست؟


درخشش چیزی است که موهای شما رازیبا جلوه می دهد. اسید هیالورونیک بیشترین میزان درخشندگی ممکن را افزایش می دهد.

قبل از یک تغییر بزرگ مو چه نکاتی را باید در نظر گرفت

اکنون برنامه‌ های زیادی وجود دارد که می‌ توانید از آنها استفاده کنید و به شما نشان می‌دهند که موهای شما چگونه می‌ تواند باشد، اما از عکس‌ هایی استفاده نکنید که بیش از حد فتوشاپ شده‌اید، و همه شما شگفت‌ انگیز به نظر می‌ رسید. میانگین بگیرید بدون آرایش عکسی از خودتان. تا جایی که ممکن است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چگونه موهایی مشابه مگان فاکس داشته باشیم؟

مگتن فاکس معمولا موهای بلند دوست دارد. در بیشتر موارد، مگر اینکه در آن یک ظاهر بسیار خاص باشد که در آن یک ظاهر کلاسیک هالیوودی داشته باشد. برای داشتن چنین موهایی حتما با یک آرایشگر متخصص مشورت کنید.

برچسب ها :

ناموجود