آیا چشمان شما به یک نقاشی زیبا تعلق دارد؟ شکل چشم چیزی است که اکثر ما زیاد به آن فکر نمی کنیم. با این حال، پیدا کردن شکل چشم مناسب می تواند کلیدی برای کمک به شما باشد که بهترین ظاهر خود را داشته باشید. این مورد می تواند به شما کمک کند تا بهترین آرایش را برای چشمان خود را پیدا کنید. و می تواند به شما کمک کند روندهای مد مناسب با چشم خود را پیدا کنید که بهترین دارایی های شما را به نمایش می گذارد.

آیا از فرم چشم خود مطمئن نیستید؟ نگران نباشید، ما شما را راهنمایی میکنیم . این راهنمای زیبایی برای انواع شکل چشم، تمام اطلاعاتی را که برای شناسایی شکل منحصر به فرد خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار میدهد.

خب حالا چشم ها با فرم های متفاوت

آرایش چشم گرد

فرم چشم گرد یکی از محبوب ترین فرم های چشم است. آنها بزرگ و پهن هستند و ظاهری جسورانه و جذاب ایجاد می کنند. برای رسیدن به فرم چشم گرد، استفاده از ریمل و خط چشم به مقدار زیاد مهم است.

با فر کردن مژه ها با فر مژه شروع کنید، سپس یک لایه ریمل و دو تا سه لایه خط چشم بزنید. خط چشم را روی گوشه های بیرونی چشم متمرکز کنید و آن را با خطی نازک تنظیم کنید.

برای تکمیل ظاهر، از یک سایه چشم با رنگ روشن تر روی پلک و در امتداد خط مژه پایین استفاده کنید. همچنین می توانید کمی براق کننده به گوشه های داخلی اضافه کنید تا چشم ها پرتر و گردتر به نظر برسند.

آرایش چشم بادامی

برای دستیابی به فرم چشم بادامی، باید از سایه قهوه ای روشن در سراسر پلک استفاده کنید، سپس چین های پلک را با سایه قهوه ای متوسط یا قهوه ای عمق دهید.

اطمینان حاصل کنید که همه چیز را با استفاده از یک برس کرکی با هم ترکیب کرده و به سمت بیرون مخلوط کنید تا ظاهری طبیعی تر داشته باشید. با افزودن مقداری خط چشم ژله ای مشکی به خط ضخیم در بالای پلک، کار را به پایان برسانید تا ظاهری دودی داشته باشید.

آرایش چشم کلاه دار

چشم های کلاه دار نوعی فرم چشم است که بیشتر با پوست یا چربی اضافی روی پلک همراه است. این می تواند منجر به پوشاندن روی چشم ها، افتادگی یا افتادگی و مشکلات در آرایش کردن شود. جراحی پلک، یک روش پزشکی است که می تواند برای برداشتن چربی، پوست و ماهیچه های اضافی اطراف پلک برای تغییر شکل ناحیه مورد استفاده قرار گیرد.

پیامدهای اصلی، بهبود ظاهر و بهبود استفاده از آرایش چشم است. بیماران همچنین ممکن است افزایش دید و بهبود باز بودن چشم را تجربه کنند. مهم است که در مورد این روش با یک متخصص واجد شرایط صحبت کنید تا خطرات احتمالی را به شما گوشزد کند.

چشم یکپارچه

این نوع شکل چشم اغلب در افراد آسیایی دیده می شود. برای دستیابی به فرم چشم مونولید، اولین قدم این است که خط چشم با حرکات نازک برای ایجاد توهم پلک است. علاوه بر این، برای جلوه‌ای چشم‌گیرتر، می‌توانید یک تلنگر خفیف به سمت بالا در گوشه بیرونی چشم خود بکشید. برای تکمیل ظاهر، می توانید یک سایه چشم براق و روشن بزنید و کمی ریمل اضافه کنید تا جلوه ای مطبوع و چشم نواز داشته باشید.

شکل های مختلف چشم را کشف کنید

دنیای شکل های چشم متنوع و بی نهایت خلاقانه است. با راهنمای ما، اکنون می‌توانید انواع شکل‌های چشمی را درک کنید که به بهترین شکل با فرم آرایش منحصر به فرد مناسب صورت شما مطابقت دارند و از آرایش بهتری برای زیباتر کردن چشمان خود استفاده کنید. اکنون می‌توانید با اطمینان شکل چشم‌های ایده‌آل خود را بیابید و با بسیاری از ظاهرهای پرطرفدار امروزی را آزمایش کنید. و زیبا به نظر برسید!