تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 2251

هنوزم در 50 سالگی میشه خوشگل باشی + با 10 تکنیک

هنوزم در 50 سالگی میشه خوشگل باشی + با 10 تکنیک

با این نکات آرایشی برای جوانتر به نظر رسیدن در 50 سالگی سن شما یک عدد بیشتر نیست. تنها با چند راز ضد پیری که در روال زیبایی شما گنجانده شده است، جوانی و شادابی در روح شما و به راحتی در لطافت پوست شما منعکس می شود. از اینکه پوستتان به طور طبیعی پرتر،

با این نکات آرایشی برای جوانتر به نظر رسیدن در 50 سالگی سن شما یک عدد بیشتر نیست. تنها با چند راز ضد پیری که در روال زیبایی شما گنجانده شده است، جوانی و شادابی در روح شما و به راحتی در لطافت پوست شما منعکس می شود.

از اینکه پوستتان به طور طبیعی پرتر، شبنم دار و زنده به نظر می رسد، شگفت زده خواهید شد. ما موثرترین تکنیک‌ها را برای پوستی همیشه جوان‌تر از آرایشگران و متخصصان پوست و مو پیدا کردیم تا به شما کمک کنیم علائم سنی موجود را معکوس کنید و از ظاهر شدن علائم جدید جلوگیری کنید، زیرا این حق شماست که بهترین ظاهر را داشته باشید و احساس کنید.

خب حالا بریم که جذاب بشیم

لایه برداری و مرطوب کردن

با افزایش سن، لایه برداری منظم پوست از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. لایه برداری، زمانی که به درستی انجام شود، ممکن است چندین مزیت به پوست بالغ شما بدهد که باعث می شود جوان تر به نظر برسید.

پوست را تجدید می کند: پاکسازی روزانه سلول های مرده پوست، روند بازسازی پوست را سرعت می بخشد و حتی بهتر، سلول های پوست شما را تشویق می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند و ظاهری پاک تر و جوان تر به شما می بخشد.

آکنه یائسگی را پاک می کند: لایه برداری همچنین با از بین بردن سلول های مرده پوست و لکه هایی که منافذ را مسدود کرده و باعث عفونت و ملتهب شدن آنها می شود، احتمال بروز آکنه یائسگی را که در این سن مورد انتظار است، کاهش می دهد.

منافذ بزرگ را کاهش می دهد: منافذ بزرگ نشانگر استاندارد پوست ناسالم است. آنها همیشه ظاهر می شوند، حتی روی پوست های جوان تر. آنها زمانی اتفاق می‌افتند که کثیفی و سبوم (ماده‌ای چرب که توسط پوست تولید می‌شود) در منافذ انباشته شده و بزرگ‌تر و متراکم‌تر به نظر می‌رسند. با باز کردن منافذ پوست با لایه برداری مکرر، می توانید به سرعت سایز منافذ را کاهش دهید و پوستی صاف و جوان تر داشته باشید.

از لایه‌بردارهای خشن اجتناب کنید: از لایه‌بردارهای شدید حاوی ذرات شن و مواد شیمیایی خشن اجتناب کنید و از پاک‌کننده‌های ملایم ساخته شده برای پوست‌های حساس استفاده کنید تا ضمن اجتناب از خطرات، از مزایای لایه‌برداری منظم استفاده کنید.

پوست صورت همیشه مرطوب

پیری زنان با کاهش قابل توجه سطح استروژن همراه است که فعالیت های مختلف بدن از جمله تولید چربی پوست را مختل می کند. این تاثیر ممکن است نقش مهمی در خشکی و کدری شما در پنجاه سالگی داشته باشد. این بدان معنا نیست که شما باید این روند طبیعی را بپذیرید. در عوض، متخصصان پوست استفاده از لوسیون ها و روغن هایی را توصیه می کنند که رطوبت طبیعی را در داخل سلول های پوست به دام می اندازند تا اطراف آن را دور بزنند.

رطوبت پوست ممکن است به دلایل مختلفی از بین برود که رایج ترین آنها قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرمایش داخل خانه است. از مرطوب‌کننده‌های حاوی ترکیباتی مانند روغن زیتون، ژله نفتی، گلیسیرین، کره شی، کره کاکائو، روغن‌های ویتامین E و لانولین برای محافظت از پوست خود در برابر این شرایط استفاده کنید. این ترکیبات در حفظ رطوبت طبیعی پوست موثرترین هستند.

ابروهای خود را حرفه ای فرم دهید

اگر می‌خواهید با یک ترفند بدون آرایش فوراً جوان‌تر به نظر برسید، ابروهای بی‌نقص شما ممکن است کلید اصلی باشند. داشتن ابروهای شما به اندازه کافی مرتب و متناسب با ویژگی های شما ممکن است رنگ و کنتراست زیادی به چهره شما اضافه کند. این تکنیک تقریباً همیشه در ایجاد جذابیت جوانی موفق است.

اگر به دلیل افزایش سن، رنگ و ضخامت ابروهایتان بدتر می‌شود، میکروبلیدینگ را برای بازیابی فرم و رنگ ابروها در نظر بگیرید. از سوی دیگر، اگر موهای ابرو شما رشد بیش از حدی دارید، راه حل ظاهری این است که آنها را به صورت حرفه ای شکل داده و کوتاه کنید تا به صورت شما زیبایی بیشتر بدهند.

با خط چشم آشتی کنید

هیچ ترفند آرایشی برای جوان‌تر به نظر رسیدن به این معنی است که ظاهری دلپذیر بدون آرایش با یا بدون محصولات آرایشی داشته باشید. بنابراین، استفاده از خط چشم برای بلند کردن آرام چشم ها و بیدار کردن پلک های افتاده ایده بدی نیست.

اگر به خط چشم مایع عادت کرده‌اید یا به تازگی از خط چشم استفاده می‌کنید، ابتدا مژه‌های بالایی چشم‌هایتان را با یک مداد نرم و کرمی بپوشانید تا حالت چشم‌های گشاد را به دست آورید که فوراً سال‌ها را از چهره‌تان پاک می‌کند.

هرگز از ضد آفتاب خود غافل نشوید

کرم ضد آفتاب نه تنها یک اقدام پیشگیرانه کارآمد در برابر سرطان پوست و آفتاب سوختگی است، بلکه یک معجزه ظاهری آرایشی است که با تشویق پوست شما برای جایگزینی سلول های آسیب دیده، به شما کمک می کند جوان تر به نظر برسید.

قرار گرفتن در معرض آفتاب ممکن است به طرق مختلف به پوست شما آسیب برساند. این آسیب به روزهای روشن محدود نمی شود. حتی روزهای تاریک و بارانی نیز می تواند پوست شکننده شما را خراب کند. بنابراین، هنگامی که صحبت از محافظت از جوانی و جذابیت پوست شما می شود، استفاده منظم از کرم ضد آفتاب مطمئنا کمک زیادی می کند.

رژگونه خود را به سمت بالا بکشید

رژگونه برای افزودن کنتراست، وضوح و طراوت بیشتر به صورت شما ضروری است، اما روشی که با رژگونه خود ترکیب می کنید می تواند بر ظاهر جوان شما تأثیر بگذارد. رژگونه کرمی خود را در بالاترین نقطه استخوان گونه خود با یک حرکت دایره ای به سمت بالا ترکیب کنید تا استخوان گونه های فوری ایجاد شود. به یاد داشته باشید که ظاهر را تا حد امکان طبیعی و ظریف حفظ کنید. سایه‌هایی که ظاهر جوان‌تر بدون آرایش شما را تکمیل می‌کنند، از صورتی گرم، زردآلوی، هلویی و برنزی متفاوت است، اگر هدفتان ظاهری آرام‌تر است.

با مژه مصنوعی جوان تر به نظر برسید

از تاثیر مژه های مصنوعی استفاده کنید تا چشمان خود را بزرگتر، بازتر و بیدارتر نشان دهید. مژه‌های مصنوعی به سبک طبیعی و کرکی به دور کردن توجه از عیوب پوستی مانند افتادگی، پف های زیر چشم و حلقه‌های تیره کمک می‌کنند تا ظاهر شما را زیباتر کنند.

برچسب ها :

ناموجود