در اواخر دهه 90، جنیفر لوپز به توانایی های بازیگری خود اطمینان داشت و به جرأت می گفت: “من بهترین هستم” و بی باکی خود را در ایفای هر نوع نقشی ابراز می کرد. با این حال، نظرات گذشته او در مورد بازیگران دیگر دوباره ظاهر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد.

وقتی از جنیفر در مورد سلما هایک سوال شد، بین سبک های بازیگری آن ها خط کشید و گفت: “ما در دو عرصه متفاوت هستیم. من انواع مختلفی از بازی ها را انجام می دهم. این باعث می شود وقتی می‌ گوید به سلنا پیشنهاد داده شده، می‌ خندم، که یک دروغ آشکار بوده است.»

صداقت بی عذرخواهی او به همین جا ختم نشد. او همچنین سخنان برجسته‌ ای برای کامرون دیاز داشت و او را به عنوان “یک مدل خوش شانس که فرصت‌ های زیادی به او داده شده و در مورد وینونا رایدر گفت که هیچ وقت از طرفداران پر و پا قرص کار او نبوده است.

گوئینت پالترو نیز از زیر نظر جنیفر در امان نماند. او پرسید: “به من بگو در چه کاری بوده است؟ چیزی را به خاطر نمی آورم که او در آن حضور داشته است. من بیشتر از آنچه که در مورد کار او شنیده باشم در مورد او و برد پیت شنیده ام.” با این حال، جنیفر لوپز از کلیر دینز به عنوان یک “بازیگر خوب” تصدیق کرد، اگر چه او اشاره کرد که “در هر شخصیتی که نقش آن را انجام می دهد چیزهای مشابه زیادی می بیند.”

لوپر اظهارات جسورانه ای در مورد بازیگران دیگر بیان کرد

جالب اینجاست که جنیفر در مورد توانایی های بازیگری مدونا هم حرفش را کوتاه نکرد و به صراحت اعلام کرد که مدونا بازیگر خوبی نیست. او علاقه خود را به بازیگری ابراز کرد و تاکید کرد: “بازیگری کاری است که من انجام می دهم”

با وجود نظرات صریح او در مورد همسالانش، بدیهی است که جنیفر لوپز حرفه خود را جدی می گیرد و استاندارد های بالایی در دنیای بازیگری دارد. اظهارات بدون فیلتر او ممکن است سر و صدای زیادی به پا کرده باشد، اما این سخنان فداکاری بی دریغ او را به حرفه اش نیز روشن می کند.