سال 2023 به همان اندازه که سال پری دریایی کوچک بود، سال باربی بود. در طول ماه‌ های منتهی به بازسازی نمادین لایو اکشن دیزنی، ستاره آن، هالی بیلی، یک استاد کلاس در لباس پوشیدن شخصیت او بود. ناخن‌ های قطره‌ ای، مانیکور های مرواریدی و ظاهر های کروم آبی، همگی در این رشته از ظاهر ها نقش داشتند. اکنون، نزدیک به یک سال بعد، او در حال احیای یکی از آن ظاهر ها برای فصل جوایز است.

در 16 مارس، بیلی در لس آنجلس بود تا در پنجاه و پنجمین مراسم سالانه NAACP Image Awards شرکت کند و از خلاقان سیاه پوست در صنعت سرگرمی قدردانی کند. امسال به نظر می‌ رسید که بازیگر یا پروژه‌ ای که او در آن بازی کرده، نامزد جایزه شده است. او خود نامزد سه جایزه شد سرگرم کننده سال، بازیگر زن برجسته و بازیگر نقش مکمل زن برجسته. با این حال، رنگ بنفش، که او در نقش یک بازیگر نقش مکمل زن بازی کرد، با چند جایزه در طول شب کنار رفت.

او  چگونه این نقطه عطف بزرگ را جشن گرفت؟ با ادای احترام به یکی از نقش هایی که او را با هنر ناخن به آنجا رساند.

بیلی برای همراهی با لباس سبز زمردی نیکول فلیسیا کوتور خود با شبح پری دریایی، مدل ناخن قطره شبنمی را که در طول تور مطبوعاتی پوشیده بود، به تن کرد این بار با پیچ و تاب شیرین تر.

وقتی در آگوست 2023 این ناخن را پوشید، بیلی شکل مربعی را انتخاب کرد که قطرات شبنم فوق الذکر روی هم ناخن چیده شده بودند. با این حال، این بار، ناخن های بیلی با طول متوسط ​​و بادام شکل بود و قطرات شبنم به صورت پراکنده تر بود.

در بالای یک پایه کاملاً شفاف و آب مانند، هر یک از ناخن های بیلی دارای قطرات سه بعدی با اندازه های مختلف بود که در پایین هر انگشت فرو می رفتند. بعضی از ناخن‌ هایش روی قطره‌ های نزدیک کوتیکول‌ ها سبک‌ تر می‌ شدند و در نزدیکی نوک‌ ها شلوغ‌ تر می‌ شدند، و برخی دیگر حتی تا آخر راه بودند. صرف نظر از این، بزرگترین قطرات معمولاً خارج از مرکز در وسط بودند و قطرات کوچکتری در اطراف آنها تشکیل می شدند.

آرایش او که توسط کریستیانا کسل انجام شده بود، یک لحظه کلاسیک بود تا تمرکز بر لباس سبز زیبا و ناخن های آوانگارد بیلی را حفظ کند. پوست او که با هوا براش و حجاری شده به نظر می رسید، پایه ای درخشان برای لب های براق صورتی اش ایجاد کرد. مژه‌های بلند، تیره و براق و لمس گوشه‌ های داخلی ظاهر را به پایان رساند.