شکیرا به تبلیغ آلبوم جدید خود به نام “Las Mujeres Ya No Lloran” ادامه می دهد. این بار خواننده کلمبیایی در برنامه گفتگوی پرطرفدار “Hot Ones” حضور خواهد داشت، جایی که سطح تحمل خود را با خوردن 10 بال مرغ تند، آزمایش خواهد کرد.

این برنامه در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و بسیاری از طرفداران او از دیدن پاسخ این خواننده به سؤالات جالب در مورد حرفه و زندگی شخصی خود در حالی که غذای تند می خورد هیجان زده می شوند.

“تندتر از سس!” یک نفر نوشت، در حالی که شخص دیگری نظر داد: “این جالب خواهد بود زیرا کلمبیا مانند سایر کشورها غذاهای تند ندارد.” قسمت جدید قرار است پنجشنبه 4 آوریل ساعت 11 صبح به وقت شرقی در یوتیوب منتشر شود.

با این حال، سایر کاربران آنلاین در تعجب هستند که آیا از او در مورد افکار اخیرش در مورد فیلم “باربی” که باعث جنجال آنلاین شد، پرسیده خواهد شد، زیرا شکیرا فاش کرد که از خط داستانی متنفر است. یک نفر پس از به اشتراک گذاشتن این اعلامیه در اینستاگرام گفت: «در مورد فیلم باربی از او بپرسید»، در حالی که شخص دیگری نوشت: «آیا می‌ توانید همه بال‌ ها را به شکل باربی بسازید؟»

اما علی‌ رغم این تفسیر، طرفداران خواننده از دیدن او در برنامه هیجان‌ زده می‌ شوند، زیرا تنها چند نفر از لاتین تبارها در «Hot Ones» ظاهر شده‌ اند، از جمله آیس اسپایس و پدرو پاسکال. این برنامه همچنین یک کلیپ را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت و شکیرا آماده مصاحبه شد.

این خواننده با یک لباس مشکی و یک گردنبند زنجیر لبخند زده بود. او در این کلیپ می گوید: “هی من شکیرا هستم و این هفته در Hot Ones حضور خواهم داشت.”