ورودی شما اولین فضایی است که واقعاً رنگ خانه شما را تعیین می کند، بنابراین نمی خواهید عجولانه رنگی برای این فضا انتخاب کنید. در عوض، بهتر است با رنگی که برای این قسمت از خانه استفاده می کنید، جدی باشید. به گفته طراحان، همانطور که مشخص است، چند رنگ وجود دارد که بهتر است از آنها اجتناب کنید.

هر چیزی بیش از حد جسورانه یا تصادفی

ورودی ها اولین برداشت از خانه شما و مکانی فوق العاده برای تأثیرگذاری هستند. در حالی که آنها تماماً برای زنده کردن این فضا است، مهم است که ورودی به بقیه خانه متصل شود و بنابراین در جزئیات دیگر تکرار نمی شود.

هر چیزی بسیار بلند و پر رنگ برای ورودی مناسب نیست. ما دوست داریم از رنگ‌ هایی استفاده کنیم که عمقی دارند که فضا را زمین‌ گیر می‌ کند، به طور کلی رنگ‌ های جواهری و خاکی را در بر می‌ گیرد.

اگر هنوز هوس کمی سرزندگی دارید، توجه داشته باشید که می توانید از طریق لوازم جانبی که انتخاب می کنید به این هدف برسید. افزودن رنگ از طریق آثار هنری، استایل و وسایل می‌ تواند شخصیت و گرما را به سرسرا فضا القا کند، و اطمینان حاصل کند که احساس دعوت‌ کننده‌ ای دارد و لحن را برای بقیه خانه ایجاد می‌ کند.

سفید و کرم

اگر چه جسورانه رفتن در سرسرا چیزی نیست که طراحان توصیه می کنند، چیزی به نام پیمودن یک مسیر خیلی ساده وجود دارد. به جای انتخاب رنگ سفید اولیه، کمی دراماتیک تر عمل کنید. به‌ طور پیش‌فرض، اکثر صاحب‌ خانه‌ها رنگ سفید یا کرم را انتخاب می‌ کنند، اما ورودی جایی است که شما خلق و خوی ورود به خانه را ایجاد می‌ کنید.

سفید در زمینه‌ های دیگر شگفت‌ انگیز است، اما آنقدر تند است که نمی‌ توان از آن استقبال کرد. ایجاد مقداری پیشرفت با رنگ یا بافت به عنوان پس زمینه جذاب تر، رسا و سرگرم کننده تر است.

وقتی به سرتغ رنگ‌ های خوش خلق‌ تر می‌ روید، مطمئناً باید نور پردازی را در ذهن خود نگه دارید. رنگ‌ های تیره می‌ توانند در فضاهای بزرگ‌ تر با نور طبیعی کافی، درام و پیچیدگی ایجاد کنند، اما باعث می‌ شود تا سرسراهای کوچک‌ تر و با نور ضعیف احساس تنگی و بسته شدن کنند.