فصل جشنواره فرا رسیده است و در حال حاضر چیزهای زیادی برای صحبت وجود دارد. تیلور سوئیفت و تراویس کلس در یک مجموعه دی جی دیده شدند، ریحانا و راکی با ظاهری شیک طبق معمول ظاهر شدند، و هیلی بیبر وقتی نوبت به ارائه یک مانیکور سرگرم‌ کننده می‌ رسید، دست از تلاش بر نداشت.

سخت است بگوییم که آیا هر فرد مشهور دیگری به اندازه بیبر روی ناخن های خود تأثیرگذار است یا خیر. با این حال، آخرین مانیکور او، ناخن‌ های ژله‌ ای او را با چیزی متفاوت عوض می‌ کند. این دومین بار متوالی است که او سبک مانیکور جذاب را می پوشد: ناخن‌ های درخشان در تاریکی مورد تایید بیبر هستند.

در 15 آوریل، هنرمند ناخن بیبر، زولا گانزوریگت، نمایش اسلایدی از ناخن های بیبر را در اینستاگرام خود منتشر کرد. اولین عکس، ناخن‌ های سبز نئونی این دختر 27 ساله را نشان می‌ دهد که در یک سلفی آینه‌ ای، گرفته شده است. به نظر می رسد که بیبر تصمیم گرفته است ناخن های لعاب دار معمولی خود را با یک رنگ سبز عوض کند. به هر حال نئون ها برای سبک جشنواره مناسب هستند.

بقیه سبک جشنواره بیبر برای ستاره استاندارد بود. در یک روز از جشنواره، او یککت بزرگ مشکی پوشیده بود. گلم او دارای پایه‌ ای درخشان به رنگ صورتی بر روی پلک بود.

گانزوریگت رنگ دقیق یا محصولاتی را که برای به دست آوردن جلوه درخشان استفاده کرده است، پست نکرده است، اما انجام مانیکور در خانه فقط به استفاده از هر رنگ نئونی درخشان در تاریکی بستگی دارد. اگر به دنبال یک مانیکور منحصر به فرد هستید، مانیکور مورد علاقه جشنواره بیبر ارزش امتحان کردن را دارد.