واقعیت: هیچ شخصیت دهه 90 تأثیر گذارتر از جنیفر آنیستون نیست. شخصیت سریال فرندز سبک دخترانه دهه 90 را تجسم می‌ دهد (ظاهر او هنوز تابلو های پینترست را تا به امروز پوشش می‌ دهد)، و در هر سالنی، مطمئناً می‌ توانید عکس مرجعی از مدل های موی “راشل” او را پیدا کنید. و در سال 2024، جنیفر آنیستون همچنان ظاهری نمادین ارائه می‌ کند و این بار با مد روز روی جلد 50 سالگی مجله پیپل ارائه می‌ کند.

بر روی جلد، آنیستون یک باب چند لایه با بروند لاک لاک پشتی (یکی از محبوب ترین ترند های رنگ مو در فصل بهار) پوشیده است که مطمئنا کوتاه ترین مدل موهای او در دهه های اخیر است. او موهای معمولی لایه‌ های میانی خود را با یک باب مینیمالیستی شیک با لایه‌ های قاب چهره و یک قسمت کناری عوض کرد. این رسمی است، حتی جنیفر آنیستون نیز نمی تواند در برابر روند باب مقاومت کند.

در اوایل امسال در گلدن گلوب، آنیستون به ریشه های دهه 90 خود با یک برش مینیمالیستی دمیده لوب بازگشت. در حالی که موهای او به طور قابل توجهی کوتاهتر بود، این بار، ظاهر جدید آنیستون یک تغییر قابل توجه است. اگر چه استایل جدید او تمام پیچیدگی های یک باب را دارد، جذابیت آرام دختر همسایه آنیستون باعث می شود که برش را نرم تر کند تا جدی تر به نظر برسد.

بقیه نگاه آنیستون برای جلد ساده بود. او گونه‌ ای کمی برنزی همراه با مژه‌ های مشکی کرکی داشت که به روش معمول آرایش خود وفادار می‌ ماند.