طرفداران فیلم های ترسناک خوشحال می شوند: جنا اورتگا جایی نمی رود. این بازیگر 21 ساله که به خاطر پروژه‌ های ژانری مانند چهارشنبه، ایکس و جیغ شناخته شده است، می‌ گوید “وحشت همه چیز برای اوست”.

وقتی او درباره تبلیغات سوپر بول خود در سال 2024 با دوریتوس دینامیتا صحبت می‌ کند، ستاره چهارشنبه می‌ گوید: «تا زمانی که بمیرم کار وحشتناک انجام می‌ دهم. این بهترین است.”

اورتگا می‌ گوید این ژانر برای او «همیشه خانه خواهد بود» و می‌ افزاید: «من عاشق فیلم‌های ترسناک هستم زیرا همه چیز را در بر می‌ گیرند. آنها می‌ توانند رمانتیک، خنده‌ دار، دراماتیک، ترسناک باشند. آدرنالین را تحریک می کند و شور و اشتیاق را در افراد، حتی گربه های ترسناک، برمی انگیزد.

اورتگا با وجود علاقه‌اش به ژانر و فراوانی بازی در فیلم‌ های ترسناک، می‌ گوید که «نمی‌ تواند ادعای» عنوان «ملکه جیغ» را داشته باشد.

او می‌ گوید: «من به این عنوان بیش از حد احترام می‌ گذارم و می‌خواهم آن را به بسیاری از افراد دیگر بدهم.

این ستاره اخیراً مهارت های بازیگری خود را به مکان جدیدی برده است: تبلیغات سوپر بول. اورتگا از استعداد های ترسناک خود برای تیزر استفاده کرد، اما تبلیغات کامل هیچ یک از آن عناصر ترسناک را ندارد.

او گفت: «من به نوعی مردم را با جنبه ترسناک جذب می‌ کنم و فکر می‌ کنم مردم فکر می‌ کنند که ما در حال پیشروی در این مسیر هستیم. من همیشه از انجام یک پروژه ترسناک خوشحال خواهم شد، به همین دلیل است که ادای احترام به آن در تیزر کوچک و سرگرم کننده بود.