تیلور سوئیفت استاد در مورد راحت ماندن در محل کار است! این ستاره پاپ، روز پنجشنبه با پوشیدن یک لباس ماکسی ترمه کلاهدار قهوه‌ ای رنگ از The Row و یک کت مشکی بزرگ با استایل خیره کننده وارد استودیو الکتریک لیدی در شهر نیویورک شد.

سوئیفت با چکمه های چرمی درشت این برند پاهای خود را گرم نگه داشته و کیف جیر Mini Gala Linen Manu Atelier را به استایل خود اضافه کرده است.

سوئیفت زمانی که در کانزاس سیتی برای بازی چیفز در روز شنبه حضور داشت، ظاهری به همان اندازه شیک به تن داشت و یک کت قرمز سفارشی که با نام نامزدش تراویس کلس و شماره پیراهن او مزین شده بود، به تن داشت.

ماهومز، همسر پاتریک ماهومز و سوئیفت با افتخار استایل‌ های همسان خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند. از آنجایی که دمای هوا زیر صفر بود، سوئیفت ژاکت مناسب آب و هوای زمستانی خود را با یک شلوار تنگ چرم مشکی ست کرده بود.

سوئیفت در ماه فوریه به سفر بازخواهد گشت، با توقف های تور Eras برای اروپا، آسیا و استرالیا. فوریه همچنین ماه بزرگی برای او خواهد بود، زیرا او نامزد شش جایزه گرمی در جوایز گرمی 2024 شده است.

یکی از نامزدهای او در بخش آلبوم سال برای Midnights است. اگر او برنده شود، اولین هنرمندی خواهد بود که چهار بار برنده این رده شده است.