تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
کد خبر : 8985

گریم سلنا گومز دراماتیک ترین ظاهر او تاکنون بوده است

گریم سلنا گومز دراماتیک ترین ظاهر او تاکنون بوده است

زمانی که سلنا گومز در یک آرایش جدید و با ظاهری جدید دیده می شود، شوکه کننده نیست. اینستاگرام او مملو از لحظات گلم ارزشمند است، از لب‌ های قرمز گیلاسی روشن با چشم‌ های گربه‌ ای دراماتیک گرفته تا لب‌ های براق با چشم‌ های دودی، ابرو های پرز دار. با این حال، آخرین

زمانی که سلنا گومز در یک آرایش جدید و با ظاهری جدید دیده می شود، شوکه کننده نیست. اینستاگرام او مملو از لحظات گلم ارزشمند است، از لب‌ های قرمز گیلاسی روشن با چشم‌ های گربه‌ ای دراماتیک گرفته تا لب‌ های براق با چشم‌ های دودی، ابرو های پرز دار. با این حال، آخرین لحظه گریم او یکی از دراماتیک ترین های اوست. یک گلم الهام گرفته از مولن روژ با تمام درامی که از نگاهی که از فیلم نمادین و کاباره پاریس می توان انتظار داشت.

زمانی که گومز برای هفته مد در پاریس حضور داشت، در چند قیافه دیده شد که از آن زمان به بعد در فضای مجازی منتشر شده است، از جمله یک آرایش همسان با نیکولا پلتز بکهام، دوستش. با این حال، یکی از موارد مورد علاقه طرفداران، گلم مولن روژ ذکر شده بود که او در 27 سپتامبر پوشید، این گلم توسط هنرمند آرایش او، آویا سولومون انجام شده بود.

سایه‌ های قرمز تند و مژه‌ های جذاب این ظاهر، آن طعم تئاتری «مارمالاد بانو» را به آن بخشیده است. لب های گومز به رنگ قرمز گیلاسی روشن بود و برای نمایش بیشتر کمی روی لب های او خط کشیده شده بود. روی چشم‌ هایش سایه‌ ای قرمز رنگ بود که از گوشه داخلی تا نوک خط چشم نازک گربه‌ ای‌ کشیده شده بود و به سمت ابرویش ادامه داشت. سایه با لمسی از درخشش طلایی و یک جفت مژه سیاه و سفید به پایان می رسید.

ارایشگر او با مقدار زیادی رژگونه صورتی و “پوست ابری” مات نرم ظاهر را به پایان رساندند. هم کاباره نمادین مولن روگ و هم فیلمی که از آن الهام گرفته شده، مملو از ظاهر های پر زرق و برق است که سایه‌ های تیره‌ ای مانند قرمز و صورتی را به خود می‌ گیرد. لب‌ های قرمز برای نیکول کیدمن در فیلم سال 2001 یک عنصر اصلی بود، همانطور که برای لیل کیم، کریستینا آگیلرا و پی‌ انک در موزیک ویدیوی «لیدی مارمالاد» که همراه فیلم بود. به‌ علاوه، با توجه به اینکه قرمز گیلاسی داغ‌ ترین رنگ پاییزی است.

گومز ظاهر خود را با الهام از دختر های نمایشی با حلقه‌ های مثلث نقره‌ ای درشت و گل میخ‌ های نقره‌ای کوچک، یک لباس مشکی ورساچه با جزئیات طلایی و یک کت چرمی مشکی در بالا به پایان رساند تا گرم بماند.

برچسب ها :

ناموجود