تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
کد خبر : 9278

کیکه پالمر جالب ترین مانیکور پاییزی را رونمایی کرد

کیکه پالمر جالب ترین مانیکور پاییزی را رونمایی کرد

یک روز دیگر، یک مانیکور دیگر کیکه پالمر که در اسرع وقت از آن کپی خواهید کرد. هر بار که پالمر را با ناخن های جدید ظاهر می شود، نمی توان از وسواس خود داری کرد. مانیکور نا هماهنگ او، ناخن‌ های ژله‌ ای گیلاسی تابستانی او و ناخن‌ های لاته‌ ای که به اندازه

یک روز دیگر، یک مانیکور دیگر کیکه پالمر که در اسرع وقت از آن کپی خواهید کرد. هر بار که پالمر را با ناخن های جدید ظاهر می شود، نمی توان از وسواس خود داری کرد. مانیکور نا هماهنگ او، ناخن‌ های ژله‌ ای گیلاسی تابستانی او و ناخن‌ های لاته‌ ای که به اندازه کافی خوب به نظر می‌ رسیدند.

آخرین ظاهر ناخن او، یک ظاهر فرانسوی معکوس “موکای گیلاس” است که به همان اندازه که برای پاییز عالی است، مد روز است.

در 3 اکتبر، پالمر یک تعداد عکس اینستاگرامی منتشر کرد. عنوان پست او می‌ گوید «رترو بازگشته است»، بنابر این او با لباس‌ های الهام‌ گرفته از دهه ۷۰ تزئین شده بود. او چند ژست برای کمپین در یک دامن چرمی قهوه ای، کت و شلوار بافتنی، ژاکت کش باف پشمی قرمز و سرمه ای، و چند جواهرات طلا به دست آورد که همه آنها کاملاً با ناخن های پالمر مطابقت داشتند.

مانیکور او مانیکور نیمه ماه نیز نامیده می شود. به جای اینکه رنگ در نوک ناخن‌ هایش متمرکز شود، تمام تخت ناخن را فرا گرفت و فقط یک فضای منفی کوچک به شکل هلالی در نزدیکی کوتیکول‌ هایش باقی گذاشت. رنگ قرمز تیره بود که دقیقا همان سایه ای بود که در حال حاضر در تیک تاک در حال گسترش است.

اگر شما هم به ناخن های موکای گیلاس علاقه دارید. با الهام از لاک موکای گیلاسی دوستداران ناخن از سایه های روشن تابستانی به نفع  قرمز های تیره که شبیه رنگ گیلاسی مشکی هستند، فاصله گرفته اند. رنگ تیره برای آب و هوای پاییز عالی است و در مقابل ژاکت بسیار خوب به نظر می رسد.

اگر می خواهید با پالمر هماهنگ شوید و رنگ و بویی سرگرم کننده در سایه فصل ایجاد کنید، گام به گام پیش بروید.

ابتدا، مانند هر مانیکور دیگری، باید لاک های باقی مانده را با پاک کننده ناخن پاک کنید. پس از آن، روغن کوتیکول را به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس قبل از صاف کردن و زدن بیس کت مورد علاقه خود، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید.

هنگامی که پوشش پایه خشک شد، نوبت به رنگ می رسد. برای کمک به ایجاد شکل هلالی، می توانید نوار یا برچسب دایره ای را به پایه ناخن خود اضافه کنید. سپس روی آن را با دو لایه گیلاس موکای یا یک سایه قرمز تیره مشابه رنگ کنید.

برچسب ها :

ناموجود