تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر : 10302

کیم کارداشیان یک شاهزاده خانم صورتی شیک می شود!

کیم کارداشیان یک شاهزاده خانم صورتی شیک می شود!

کیم کارداشیان یک شاهزاده خانم صورتی است! کارداشیان روز جمعه مجموعه‌ ای از عکس‌ ها را منتشر کرد. در پست تعدادی عکس که با عنوان “خاطرات پرنسس صورتی” نوشته شده بود، با لباس صورتی در حالی که پشت به دوربین بین مجموعه ای از درهای سفید بزرگ ایستاده بود، عکسبرداری کرد. به نظر می رسد

کیم کارداشیان یک شاهزاده خانم صورتی است! کارداشیان روز جمعه مجموعه‌ ای از عکس‌ ها را منتشر کرد. در پست تعدادی عکس که با عنوان “خاطرات پرنسس صورتی” نوشته شده بود، با لباس صورتی در حالی که پشت به دوربین بین مجموعه ای از درهای سفید بزرگ ایستاده بود، عکسبرداری کرد.

به نظر می رسد که کیم بدون آرایش بوده و موهایش را به صورت نان بسته است. او به دوربین نگاه کرد در حالی که با لباسش اتاق پشت سرش را پر کرده بود.

در عکس، کارداشیان یک بار دیگر با پشت به دوربین در حالی که لباس خیره کننده خود را پوشیده بود از اتاقی فرش شده عبور می کرد.

ستاره کارداشیان ها همچنین جزئیات جلوی لباس را در یک عکس نهایی نزدیک به نمایش گذاشت که چهره او را از تصویر جدا کرد. در این عکس، کیم به طرفداران نگاهی دقیق‌ تر به ناخن‌ های صورتی روشنی که او در شب استفاده کرده بود، نشان داد.

کارداشیان در مراسم گالا فیلم هنری LACMA در 4 نوامبر در لس آنجلس شرکت کرد.

در آن شب، دستکش های مشکی اپرا را با لباس صورتی در مراسم ست کرد و ظاهر خود را با یک گردنبند نقره ای تزئین کرد. کارداشیان از رژگونه صورتی استفاده کرده که با لباسش هماهنگ باشد و موهایش را دم اسبی براق کرده است.

این یک هفته شلوغ از رویداد ها برای ستاره مشهور کیم کارداشیان بود، زیرا او همچنین در مراسم جوایز مد CFDA 2023 جدید سواروسکی در شهر نیویورک شرکت کرد.

کارداشیان همچنین در افتتاحیه فروشگاه سواروسکی درخشید، جایی که او همچنین راه اندازی همکاری جدید خود با SKIMS x Swarovski را جشن گرفت، زیرا او یک تاپ یقه کریستالی و دامن همسان پوشیده بود که آن را با یک جفت صندل پاشنه دار نقره ای از PVC پاریس ترکیب کرد.

برچسب ها :

ناموجود