تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۳۸
کد خبر : 5131

کیم کارداشیان بعد از طلاق از خود یک من جدید ساخت

کیم کارداشیان بعد از طلاق از خود یک من جدید ساخت

کیم کارداشیان در حال ریکاوری مجدد احوالات درونی خود است. ستاره 43 ساله کارداشیان ها در مصاحبه ای با Vogue Italia درباره اینکه چگونه توانسته حس خود را باز یابد و بر سختی های مختلف غلبه کند، صحبت کرد. او اعتراف کرد: «احساس می‌کنم این یک من جدید است. «کاهش اعتماد به نفس قبلی من

کیم کارداشیان در حال ریکاوری مجدد احوالات درونی خود است. ستاره 43 ساله کارداشیان ها در مصاحبه ای با Vogue Italia درباره اینکه چگونه توانسته حس خود را باز یابد و بر سختی های مختلف غلبه کند، صحبت کرد.

او اعتراف کرد: «احساس می‌کنم این یک من جدید است. «کاهش اعتماد به نفس قبلی من از داشتن شریکی نشات می‌گرفت که به عقیده‌اش خیلی اعتماد داشتم. وقتی این اتفاق می افتد شما به نوعی خود را از دست می دهید. اکنون در زمانی هستم که می‌خواهم کار درست را انجام دهم.»

اکنون که بنیانگذار SKIMS اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است، فاش کرد که اولویت های خود را به حفظ روابط خود با دوستان و خانواده اش تغییر داده است.

کیم کارداشیان ادامه داد: «من می‌خواهم از همه اطرافیانم قدردانی کنم، به کار خودم فکر کنم و برای روابطم با فرزندانم ارزش قائل باشم. “از نظر آنچه می خواهم پشت سر بگذارم، من از آن دسته افرادی نیستم که فراموش کنم [از کجا] آمده است. من برای همه اینها سپاسگزارم.»

کارداشیان و وست در مارس 2022 پس از شش سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. زوج سابق در سال 2011 با یکدیگر آشنا شدند و در ژوئن 2013 به اولین دختر خود نورث، 10 ساله، خوش آمد گفتند. آنها در نهایت در سال 2014 ازدواج کردند.

این ستاره مشهور با اذعان به اینکه سهم خود را در زندگی تجربه کرده است، فاش کرد که یک بار به دنبال مشاوره معنوی بوده است تا بفهمد چرا در مواجهه با موقعیت‌های دشوار اینقدر انعطاف‌پذیر بوده است.

او به یاد می آورد: «من مطالعه ای داشتم که روح من در زندگی های گذشته آنقدر کارهای سخت انجام داده است که نحوه مدیریت استرس و فشار من اکنون کاملاً مشخص است. “به همین دلیل است که من می توانم خیلی کارها را تحمل کنم.”

کارداشیان افزود: «درست است، در مواقع بحران، کمی استرس دارم، اما برای بسیاری از افراد در شرایط اضطراری حلال مشکل هستم. تا به حال اجازه نداده ام چیزی واقعاً مرا بشکند.»

مردم می خواهند آنچه را که می خواهند باور کنند و شما نمی توانید آن را تغییر دهید. بنابراین این در مورد یافتن آرامش درونی و مانند این است که شما با آن مشکلی ندارید. او افزود: “و این بسیار ناامید کننده است و مردم هرگز نمی خواهند لحظه ای وقت بگذارند که او آدم معمولی باشد.”

اگرچه بنیانگذار SKIMS تمام تلاش خود را می کند تا خویشتن داری کند و «آرامش درونی» پیدا کند، اما اعتراف کرد که مواردی وجود دارد که به انتقادات رسانه های اجتماعی پاسخ می دهد.

برچسب ها :

ناموجود