تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
کد خبر : 6338

کیم کارداشیان مدل موی باب دهه 90 را ترند امسال می کند

کیم کارداشیان مدل موی باب دهه 90 را ترند امسال می کند

در حالی که دیگر سلبریتی ها با مدل موی جدید با رنگ های جسورانه یا سبک های تندیس بازی می کنند، کیم کارداشیان تماماً به این مدل موها علاقه دارد. در چند سال گذشته، او خیلی از بلوند پلاتینیوم یا رنگ مشکی جت دور نشده است. با این حال، او هر مدل موی قابل تصوری

در حالی که دیگر سلبریتی ها با مدل موی جدید با رنگ های جسورانه یا سبک های تندیس بازی می کنند، کیم کارداشیان تماماً به این مدل موها علاقه دارد. در چند سال گذشته، او خیلی از بلوند پلاتینیوم یا رنگ مشکی جت دور نشده است. با این حال، او هر مدل موی قابل تصوری را امتحان کرده است، از چتری های میانی گرفته تا مدل موهای پاملا اندرسون. حالا، کارداشیان یک باب دهه 90 دارد.

در 27 جولای، کارداشیان در استوری های اینستاگرام خود تصویری از خود به اشتراک گذاشت از جمله یک شلوار بلند مشکی، یک تاپ مشکی به نمایش گذاشت. او این ظاهر را با لوازم زیبایی “لوکس آرام”، مانند یک مانیکور ملایم صورتی خاموش و یک آرایش لاته ملایم ترکیب کرد.

کارداشیان قبلاً موهای کوتاه می‌پوشید در واقع، تقریباً یک سال پیش، این هنرمند برای اولین بار موهای بلوند پلاتینی را معرفی کرد. اما باب جدید دهه 90 او ممکن است کوتاه‌ترین موهایی باشد که روی این ستاره دیده‌ایم. موهای جت مشکی او از وسط باز شده و دارای لبه‌های صاف مانند آنا وینتور است که کمی به سمت داخل چرخیده است. هیچ لایه، چتری یا زواید وجود ندارد فقط یک پوشش براق در سراسر آن وجود دارد.

سال 2023 به عنوان سال باب آغاز شد، با ستاره هایی مانند هیلی بیبر و خواهر کارداشیان، کورتنی کارداشیان بارکر، که برجسته ترین آنها را به مدل موهای کوتاه می کشاند. اگرچه در مدل‌هایی مانند چتری آلیه و فرهای دهه 90 افزایش یافته است، اما آنها به‌سادگی موازی با باب‌های بی‌انتهای مانند مدل کیم هستند.

باب دهه 90 کارداشیان اساساً یک نسخه شیک از باب است که در ابتدای سال جاری ظاهر شد. برای دستیابی به مدلی مشابه با مدل کارداشیان، اگر می خواهید ویژگی های صورت خود را برجسته کنید یا پیشانی بزرگتر را پنهان کنید یا با پوشاندن چین و چروک ها به شما کمک کند جوان تر به نظر برسید، می توانید چتری اضافه کنید. اگر می‌خواهید موهایتان ضخیم‌تر به نظر برسند یا اگر موهای مجعد دارید و نیاز به فرم بیشتری دارید، می‌توانید لایه‌ها را اضافه کنید.

برچسب ها :

ناموجود