تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
کد خبر : 11978

استایل کیم کارداشیان را با لباس مجلسی مشکی و شاخ دار ببینید

استایل کیم کارداشیان را با لباس مجلسی مشکی و شاخ دار ببینید

کیم کارداشیان در حال هدایت شرور درونی خود است. روز جمعه، این ستاره در حالی که در شهر نیویورک مشغول صحبت با تلفن در صحنه فیلمبرداری «داستان ترسناک آمریکایی» بود، با ظاهری عجیب دیده شد. کیم که هفته‌ ها فیلمبرداری کرده است، با لباسی مشکی به سبک گوتیک دوران ویکتوریا و یک هدبند مشکی خیره‌

کیم کارداشیان در حال هدایت شرور درونی خود است. روز جمعه، این ستاره در حالی که در شهر نیویورک مشغول صحبت با تلفن در صحنه فیلمبرداری «داستان ترسناک آمریکایی» بود، با ظاهری عجیب دیده شد. کیم که هفته‌ ها فیلمبرداری کرده است، با لباسی مشکی به سبک گوتیک دوران ویکتوریا و یک هدبند مشکی خیره‌ کننده با پرهایی بالای سر که با آن‌ ها همخوانی دارد، از او عکس گرفته شده است. این لباس همچنین با یک گردنبند بزرگ و به شکل قلب تکمیل شد.

در عکس‌ ها، این مگا اینفلوئنسر در حال تماس تلفنی در خارج از یک استودیوی تولید در نیویورک بین عکس‌ ها دیده می‌شود. او ناخ ن‌های تیز و 3 اینچی خود را نشان داد که در دستکش‌ های شخصیت او فرو می‌ رفت.

کارداشیان پس از تسلط بر فضای تلویزیون، صنایع زیبایی و مد، مطمئناً با تمام قدرت وارد دوران بازیگری خود می شود. کارداشیان اولین بازی خود را در سپتامبر انجام داد و بسیاری از منتقدان موافق بودند که عملکرد او بیش از حد قابل قبول بود، حتی مدعی بودند که او ممکن است برای نقش خود “عالی” باشد.

او نقش Siobhan را بازی می‌ کند، تبلیغ‌ کننده آنا ویکتوریا آلکات. ستاره رئالیتی برخی از رنگارنگ ترین دیالوگ های پخش فصل را دریافت کرد. به گفته اکثر منتقدان، کیم کارداشیان برای این شخصیت خشن مناسب است.

در یک کلیپ انحصاری کارداشیان که در ماه نوامبر با مردم به اشتراک گذاشته شد، کیم برای بازی در نقش سیوبهان اسیر شخصیت شد. او گفت این شبیه یک نقش کوتاه نیست، مثل یک نقش جدی است که من در آن هستم. این حالا چیزی است که من تجربه میکنم.

برچسب ها :

ناموجود