تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
کد خبر : 8356

کیم کارداشیان در لباس صورتی درخشان خیره کننده می‌ درخشد

کیم کارداشیان در لباس صورتی درخشان خیره کننده می‌ درخشد

کیم کارداشیان در هفته مد نیویورک با لباس پر زرق و برق صورتی درخشان می درخشد. کیم در دومین شام سالانه مراقبت از زنان بنیاد کرینگ که در فضای رویداد های گران قیمت The Pool برگزار شد، با لباس صورتی مایل به قرمز که با کریستال تزئین شده بود، وارد شد. هنگام ورود به شام

کیم کارداشیان در هفته مد نیویورک با لباس پر زرق و برق صورتی درخشان می درخشد. کیم در دومین شام سالانه مراقبت از زنان بنیاد کرینگ که در فضای رویداد های گران قیمت The Pool برگزار شد، با لباس صورتی مایل به قرمز که با کریستال تزئین شده بود، وارد شد.

هنگام ورود به شام ​​روز سه‌ شنبه، لباس مجلسی کیم کارداشیان در حالی که او را کاملاً پوشانده بود، از گردن تا مچ تا مچ دیده شد.

اما نقطه مقاومت واقعی این لباس، چشمگیر آن بود، که یادآور یک لحظه نمایشی عروسی بود که با ورود کیم به محل برگزاری مراسم، پشت سر گذاشت.

کارداشیان با رها کردن موهای مشکی دراماتیک خود به صورت موج‌ های باز، ظاهر خود را با جواهرات لورین شوارتز تکمیل کرد. ستاره کارداشیان ها یک حلقه الماس گلابی شکل 10 قیراطی، یک حلقه الماس صورتی 8 قیراطی و یک جفت گوشواره میخی صورتی 3 قیراطی به تن داشت.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی برای شام مراقبت از زنان بنیاد کرینگ، این رویداد برای کمک به سازمان های غیر دولتی که ضمن حمایت از بازماندگان، به خشونت مبتنی بر جنسیت می پردازند، کمک مالی جمع آوری می کند. انتظار می رود عواید جمع آوری شده به نفع صندوق ملاله، شبکه ملی پایان دادن به خشونت خانگی و اتحاد شهر نیویورک علیه تجاوز جنسی باشد.

این رویداد توسط سلما هایک پینو و همسرش، تاجر فرانسوی فرانسوا هانری پینو، به‌علاوه اپرا وینفری و ملاله یوسف‌ زی برنده جایزه نوبل در میان دیگران، ریاست مشترک برگزار شد. همچنین انتظار می‌ رود در این شام زوئه کراویتز و کریستی تورلینگتون شرکت کنند و این رویداد توسط روزنامه‌ نگار لیزا لینگ برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود