تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 13398

کیم کارداشیان تصاویر خود را در پایتخت مد به اشتراک می‌ گذارد

کیم کارداشیان تصاویر خود را در پایتخت مد به اشتراک می‌ گذارد

کیم کارداشیان روز جمعه، مجموعه‌ ای از عکس‌ ها را از زمان حضور خود در هفته مد پاریس در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن یک ظاهر به خصوص استادانه حضور داشت. در عکس فوری، این غول مد یک پالتو خز بلند خاکستری با تزئینات توری مشکی می پوشد. برای نیمه پایینی،

کیم کارداشیان روز جمعه، مجموعه‌ ای از عکس‌ ها را از زمان حضور خود در هفته مد پاریس در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن یک ظاهر به خصوص استادانه حضور داشت. در عکس فوری، این غول مد یک پالتو خز بلند خاکستری با تزئینات توری مشکی می پوشد.

برای نیمه پایینی، کارداشیان شلوار خاکستری را با جوراب مشکی انتخاب می کند. او این ظاهر را با مدل موهای براق، چکمه های بلند و آرایش کم رنگ کامل می کند.

کارداشیان با زیر نویس عکس، حضورهای شیک خود را از پایتخت مد نمادین به اشتراک می‌ گذارد.

پست کارداشیان پس از آن منتشر شد که او روز یکشنبه در اینستاگرام ظاهر شد و ظاهر اسکار 2024 خود را به اشتراک گذاشت. او برای مهمانی، نسخه سفید سفارشی لباس CB Diamond Balenciaga را پوشید که در نمایشگاه خیابانی این برند در ماه دسامبر در لس آنجلس به رنگ مشکی نشان داده شد.

بدنه طرح ساتن اسکوبا سفید دارای یقه ای زاویه دار بود که نوک تیز را به سمت صورت کارداشیان تشکیل می داد. او این مجموعه را با جواهرات لورن شوارتز، از جمله گوشواره های الماس گلابی شکل، تزیین کرد.

برچسب ها :

ناموجود