تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
کد خبر : 6862

کیم کارداشیان ترند مانیکور شیری را یک قدم به جلوتر برد

کیم کارداشیان ترند مانیکور شیری را یک قدم به جلوتر برد

کیم کارداشیان به وضوح یک ترند است. برای پیدا کردن مدی که او به محبوبیت آن کمک کرد، لازم نیست آنقدرها فکر کنید: کانتور، لباس‌رها، عینک‌ های آفتابی دور تا دور، شلوار ورزشی که مد روز هستند. اگر چه او ممکن است هیچ یک از این چیزها را اختراع نکرده باشد (یا حتی کامل نکرده

کیم کارداشیان به وضوح یک ترند است. برای پیدا کردن مدی که او به محبوبیت آن کمک کرد، لازم نیست آنقدرها فکر کنید: کانتور، لباس‌رها، عینک‌ های آفتابی دور تا دور، شلوار ورزشی که مد روز هستند. اگر چه او ممکن است هیچ یک از این چیزها را اختراع نکرده باشد (یا حتی کامل نکرده باشد)، حداقل تا حدی مسئول جذابیت انبوه آنها است.

به افتخار تولد 26 سالگی کایلی جنر، کارداشیان دو عکس از اوایل سال با خواهر کوچکش منتشر کرد. در قسمت اول، کارداشیان در حالی که دستش را با حسی از هیبت مصنوعی به سمت دهانش گرفته، با ناخن های شیری رنگ روشن دیده می شود.

اجرای کیم کی از مانیکور کوتاه، مربعی شکل و براق بود، با همان رنگ نیمه مات که در مانیکور شیر امروزی دیده می شود. البته از آنجایی که خیلی جلوتر از زمان خود بود، کمی متفاوت از اکثر نسخه های فعلی بود. مانیکور های مربعی امروزی معمولاً در لبه ها کمی گردتر هستند.

این دو همچنین استایلی به شکل کلاه بیسبال استتاری کیم و تاپ راه راه صورتی و مشکی کایلی ارائه کردند.

البته، طرفداران کیم کارداشیان و کایلی جنر می‌ دانند که هر گاه یکی از خواهران عکسی را از سال های قبل ارسال می‌ کنند، تقریباً همیشه مقداری الهام‌ بخش است. مانند زمانی که کیم عکسی را از سال 1997 به اشتراک گذاشت که در آن جوان 17 ساله آن زمان با ابروهای نازک مدادی آن دوران (که از آن زمان تا حدودی دوباره احیا شده است)، و موهایی زیبا دارد نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود