تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 10049

کیم کارداشیان به تازگی برای هالووین بلوند شده است

کیم کارداشیان به تازگی برای هالووین بلوند شده است

وقتی به کیم کارداشیان فکر می‌ کنید، احتمالاً ذهنتان به سمت زیبایی‌ شناسی کاملاً بژ، همه چیز و البته موهای مشکی او می‌ رود. بدیهی است که او هر از چند گاهی رنگ موهای خود را تغییر داده و بلوند عسلی، بلوند نقره ای یخی و بلوند سفید را امتحان کرده است. اما، در بیشتر

وقتی به کیم کارداشیان فکر می‌ کنید، احتمالاً ذهنتان به سمت زیبایی‌ شناسی کاملاً بژ، همه چیز و البته موهای مشکی او می‌ رود. بدیهی است که او هر از چند گاهی رنگ موهای خود را تغییر داده و بلوند عسلی، بلوند نقره ای یخی و بلوند سفید را امتحان کرده است. اما، در بیشتر موارد، او به رنگ مشکی پایبند است و هر بار که تصمیم به تغییر آن می‌ گیرد، آن را بسیار جالب‌ تر می‌ کند.

با آخرین تغییر مو، او دوباره به بلوند بازگشت، اما در سایه ای متفاوت از زمان های گذشته. در 29 اکتبر، کیم لباس هالووین خود را که شامل یک سایه گرم از بلوند سفید کننده بود، نشان داد.

مو های کیم تقریباً یک کلاه گیس بود، اگرچه به نظر می رسید که دقیقاً از پوست سر او رشد می کند. او مو هایش را در یک قسمت کناری دراماتیک حالت داد و نیمه راست صورتش را قاب کرد. رنگ آن با بلوند های عسلی تیره و بلوند های سفید یخی که در گذشته امتحان کرده بود متفاوت بود و در عوض یک سایه گرم و روشن بود که کاملاً با موهای آلیشیا سیلور ستون در فیلم مطابقت داشت.

کارداشیان یک تاپ کراپ سفید زیر یک ژاکت کش باف پشمی برش خورده و یک کت شطرنجی زرد قرار داده بود. کت بلیزر و حاشیه‌ ای با ظاهری مشکی داشت. در نیمه پایینی، او یک دامن کوتاه چین دار با کمر بلند با همان طرح چهار خانه پوشیده بود.

او اکسسوری را با یک کوله پشتی سفید کرکی، جوراب های بلند تا روی زانو و تعدادی مری جین سفید ساده نگه داشت.

با این که کارداشیان به جای یک تیپ دختر مدرسه ای دهه 90، زیبایی خاص خود را انتخاب کرد. او آرایش چشم‌ هایش را ملایم کرد و روی مژه‌ های بلند و پرپشت با سایه‌ های برنزه‌ ای در زیر آن تمرکز کرد. با یک رژ لب مات صورتی ملایم که به زیبایی با مو هایش ست می شد.

آخرین مورد اضافه شدن دخترش، نورث بود که لباس بهترین دوست شر، دیون را به تن کرد. نورث دقیقاً همان لباس چهار خانه مشکی، سفید و قرمزی را پوشید که در طول فیلم در کنار شر پوشیده بود.

برچسب ها :

ناموجود