تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۵
کد خبر : 6710

کیم کارداشیان به آخرین ترند مد الهام گرفته از باربی پیوست

کیم کارداشیان به آخرین ترند مد الهام گرفته از باربی پیوست

اکران فیلم «باربی» در چند هفته پیش موجی از علاقه را در میان سلبریتی ها به راه انداخته است تا تصویر نمادین این عروسک را تجسم کنند. کیم کارداشیان با ظاهری تازه و لباسی که منعکس کننده سبک شخصیت اصلی فیلم است به این جنبش می پیوندد. کارداشیان با اشتیاق در حال پیوستن به روند

اکران فیلم «باربی» در چند هفته پیش موجی از علاقه را در میان سلبریتی ها به راه انداخته است تا تصویر نمادین این عروسک را تجسم کنند.

کیم کارداشیان با ظاهری تازه و لباسی که منعکس کننده سبک شخصیت اصلی فیلم است به این جنبش می پیوندد.

کارداشیان با اشتیاق در حال پیوستن به روند فعلی است. این شخصیت مشهور چند لحظه ای وقت صرف کرد تا موهای دگرگون شده خود را در مقابل آینه خود به نمایش بگذارد که یادآور عروسک نمایش داده شده در صفحه بزرگ است.

کارداشیان با وفادار ماندن به حس مد شخصی خود، به طور کامل از این فرصت برای ادای احترام به عروسک کلاسیک متل استقبال می کند.

او رنگ موی عروسک را انتخاب کرده است و خود را در یک مجموعه صورتی آراسته است، رنگی که مدت ها با باربی پیوند خورده است. ظاهر جدید و چشمگیر او تحسین طرفداران را به خود جلب کرده است.

کیم کارداشیان با لباسی به سبک باربی

با این حال، ادای احترام کارداشیان به عروسک مشهور به موهای او محدود نمی شود. او همچنین لباس‌ های صورتی اسپورت دارد.

کارداشیان به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود رفته و مجموعه‌ای از عکس‌ ها را با لباس‌ های مختلف به اشتراک گذاشته است که همگی به‌ طور برجسته رنگ صورتی و مدل مویی را یادآور ظاهر نمادین باربی است نشان می دهند.

فیلم موفق باربی قلب مخاطبان در سراسر جهان را تسخیر کرد و رکوردهای باکس آفیس را شکست، واقعاً تأثیر گذار بوده است.

برچسب ها :

ناموجود