تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
کد خبر : 7705

کیم کارداشیان با پیچ و تاب جدید ترند موهای چتری را به روز کرد

کیم کارداشیان با پیچ و تاب جدید ترند موهای چتری را به روز کرد

موهای چتری داشتن حق عبور است. همه یا در مورد درست کردن این مدل مو فکر کرده‌اند، یا آن را پشت سر گذاشته‌ اند یا حتی چند چتری متفاوت را  امتحان کرده‌اند. افراد مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سیدنی سوینی به این روند پیوسته است. بلا حدید چتری های «بیتل جویس» را تبدیل

موهای چتری داشتن حق عبور است. همه یا در مورد درست کردن این مدل مو فکر کرده‌اند، یا آن را پشت سر گذاشته‌ اند یا حتی چند چتری متفاوت را  امتحان کرده‌اند. افراد مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سیدنی سوینی به این روند پیوسته است. بلا حدید چتری های «بیتل جویس» را تبدیل به یک چیز کرد و نیکولا پلتز بکهام چتری های بیرکین را امتحان کرد. و فراموش نکنیم که ریحانا زیبایی را با موهای چتری به ارمغان آورد.

اخیراً، کیم کارداشیان پس از انجام چتری‌ های صاف دهه 90 در قاب‌ بندی صورت، دست خود را در یک مدل موی کاملاً جدید امتحان کرد. کارداشیان در حین شرکت در یک مهمانی برای سازمان دوست دوران کودکی‌ اش زوئی وینکلر رینیس This Is About Humanity در لس‌ آنجلس، اولین مدل موی آزمایشی خود را به نمایش گذاشت: ترکیبی براق، صاف و براق و دم اسبی کم پشت.

در جزئیات، چتری ها به طرز ماهرانه ای درست بالای قوس ابروهای او بریده شده بودند. بقیه موهای مشکی تیره‌ اش به شکل یک پونی کم پشت در آمده بود. این ظاهر چند مدل مو را به ذهن متبادر می کند، از جمله چتری های الهام گرفته از آدری هپبورن، است.

خط و طول بافت مستقیماً از نماد زیبایی در تعطیلات رومی است، اما کارداشیان ظاهر را با استایلی زیبا، مانند الکسا دمی یا تیلور راسل، به روز کرد.

همانطور که گفته شد، کارداشیان چتری های براق خود را با یک لباس مشکی کوچک به همان اندازه شیک پوشید. این لباس با طرح آلایا، شامل جزئیات کمربند، یقه یقه اسکی و آستین بلند بود. او یک زنجیر لوگوی طلایی ضخیم که چندین بار دور گردن او حلقه می‌ شد، یک کیف کوچک شانل و کفش‌ های پاشنه بلند مشکی برای تکمیل این مجموعه اضافه کرد.

کیم با استفاده از یک لب صورتی مایل به طبیعی، مقداری رژگونه و رنگی نرم به زیبایی ظاهری ساده نشان داد.

برچسب ها :

ناموجود