تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 12152

کیم کارداشیان از سبک اسکی ویکتوریا بکهام الهام می گیرد

کیم کارداشیان از سبک اسکی ویکتوریا بکهام الهام می گیرد

کیم کارداشیان یک موزه مد آب و هوای زمستانی دارد! روز شنبه، کیم، مجموعه ای از تصاویر پشت صحنه از تعطیلات اسکی خود در آسپن را در اینستاگرام منتشر کرد، از جمله در موردی که در آن توضیح داد که دوست او ویکتوریا بکهام نماد الهام گرفته برای سبک اسکی او است. کارداشیان روی عکسی

کیم کارداشیان یک موزه مد آب و هوای زمستانی دارد! روز شنبه، کیم، مجموعه ای از تصاویر پشت صحنه از تعطیلات اسکی خود در آسپن را در اینستاگرام منتشر کرد، از جمله در موردی که در آن توضیح داد که دوست او ویکتوریا بکهام نماد الهام گرفته برای سبک اسکی او است.

کارداشیان روی عکسی از بکهام، متعلق به سال 2006، با پوشیدن لباس اسکی چرم مشکی شانل، نوشت: «موزه اسکی مد من ویکتوریا بکهام».

استوری اینستاگرام کارداشیان شامل چندین ویدیو از اسکی‌ بازان در پیست‌ ها بود، از جمله یکی از آن‌ ها به نظر می‌ رسید که کیم لباس اسکی شبیه به ظاهر بکهام در اواسط دهه 2000 پوشیده بود.

سال گذشته، کارداشیان برای شرکت در شوی لباس زنانه ویکتوریا بکهام بهار و تابستان 2024 در پاریس، لباسی از این ستاره به تن کرد که بعداً باعث شد بکاهم نسخه‌ ای از این لباس را برای خودش بسازد.

بکهام اضافه کرد که کارداشیان در این لباس “باور نکردنی” به نظر می رسید، قبل از اینکه فاش کند که باعث شده او این لباس را برای خودش بخواهد. فکر می‌ کنم اولین کسی بودم که گفت: «من آن لباس را می‌ خواهم!» زیرا کیم واقعاً در آن احساسی به نظر می‌ رسید.

اوایل سال گذشته، بکهام و کارداشیان همچنین یک “شب دخترانه” را با هم گذراندند، زمانی که هر دو در یک مسابقه فوتبال بین اینتر میامی متعلق به شوهر ویکتوریا، دیوید بکهام در مقابل کروز آزول در ماه ژوئیه شرکت کردند.

برچسب ها :

ناموجود