تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
کد خبر : 9926

کیتی هولمز با لباس ست پاییزی شیک کاملا مد روز بود

کیتی هولمز با لباس ست پاییزی شیک کاملا مد روز بود

کیتی هلمز نماد مد پاییزی است. اوایل این هفته، هولمز با شلوار راحت و یک پلیور زیبا و دنج در شهر نیویورک دیده شد. هولمز شلوار راحت و گشاد آلو پوشیده بود که شبیه شلوار گرمکن مشکی بود. او آن را با کفش‌ های کتانی، عینک آفتابی قهوه‌ ای، یک تاپ مشکی و یک ژاکت

کیتی هلمز نماد مد پاییزی است. اوایل این هفته، هولمز با شلوار راحت و یک پلیور زیبا و دنج در شهر نیویورک دیده شد. هولمز شلوار راحت و گشاد آلو پوشیده بود که شبیه شلوار گرمکن مشکی بود.

او آن را با کفش‌ های کتانی، عینک آفتابی قهوه‌ ای، یک تاپ مشکی و یک ژاکت زیتونی بافتنی که ستاره این لباس بود ست کرد. این ظاهر در نهایت برخی از کارهایی را که او بهترین انجام می‌ دهد را به نمایش گذاشت: ظاهری غیر رسمی با قطعات ظریف که در نهایت ظاهر کلی او را ارتقا می‌ دهد.

اوایل این ماه، هولمز در حالی که در حال پیاده روی در شهر بود، با لباسی اسپرت که هنوز چشم نواز و کاملاً مد روز بود، دیده شد. او یک کت جین و یک تی شرت سفید سایز بزرگ را با شلوار سبز ست کرد. ظاهر او آدیداس سامباس او بود که نتیجه آن لباسی بود که الهام گرفته از دهه 90 بود که یکی از محبوب ترین ترند های آن زمان بود و در عین حال متفاوت از لباسی بود که دیگران می پوشیدند.

مدل موی جدید کیتی هلمز

در طول یک ماه گذشته، هولمز با مدل موی حاشیه ای دیده شده است. ظاهر او نسبت به مدل مو های قبلی او تغییر محسوسی دارد و او را جوان تر نشان می دهد. او در مراسم رونمایی از کتاب «آنچه ناگفته مانده است» که هولمز در حمایت از دوستش ملیسا دروزا، که نویسنده کتاب است، شرکت کرد، ظاهر شد.

به نظر می‌ رسد این مدل مو اخیراً رخ داده است، با عکس‌ هایی که در ماه سپتامبر گرفته شده و در طول هفته مد نیویورک گرفته شده و او را در حال نشان دادن مو های بلند سنتی‌ اش نشان می‌ دهد.

برچسب ها :

ناموجود