تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 12497

کیتی هولمز استعداد همیشگی خود از مد را به نمایش گذاشت

کیتی هولمز استعداد همیشگی خود از مد را به نمایش گذاشت

کیتی هلمز چهارشنبه شب برای جشن افتتاحیه شانل 5th در شهر نیویورک روی فرش قرمز رفت و استعداد همیشگی خود از مد را به نمایش گذاشت. او یک ست شلوار طراحی شده توسط این برند لوکس را پوشیده بود. هولمز با یک ژاکت کشمیری شانل مشکی یقه V ژست گرفت. او این ژاکت کشمیری خود

کیتی هلمز چهارشنبه شب برای جشن افتتاحیه شانل 5th در شهر نیویورک روی فرش قرمز رفت و استعداد همیشگی خود از مد را به نمایش گذاشت.

او یک ست شلوار طراحی شده توسط این برند لوکس را پوشیده بود. هولمز با یک ژاکت کشمیری شانل مشکی یقه V ژست گرفت. او این ژاکت کشمیری خود را با شلوار دم پا گشاد مشکی شانل هماهنگ کرد.

هولمز برای افتتاحیه بزرگ یک کیف دستی شانل مشکی به همراه داشت و برای جبران رنگ‌ های تیره، این هنرپیشه با لب‌ های قرمز تندش یک رنگ پاپ به پا کرد. موهای هولمز به صورت دم اسبی بافته شده با چتری های کشیده شده و در کناره ها حالت داده شده بود.

هولمز عاشق یک ظاهر مد خوب است، چه او یک لباس را روی شلوار جین بپوشد که هنوز هم از آن حمایت می کند یا با مگان مارکل همزاد شود.

اما اگر چه هولمز همیشه برای یک فرش قرمز ظاهر می‌ شود، او مانند بقیه ما عاشق یک لحظه معمولی در خانه است. او در آوریل گذشته به Glamour گفت: «این دنیای خنده‌ داری است، زیرا فرهنگ سلبریتی و دسترسی‌ هایی که در حال حاضر وجود دارد می‌ تواند کاملاً حواس‌ پرتی را از شخصیت فرد منحرف کند. “من یک بازیگر هستم، بنابراین مردم می گویند: “اوه، آیا قبل از رفتن به خواربار فروشی به این فکر می کنی که چه می پوشی؟” نه، چون کار من نیست. می‌ دانید منظورم چیست؟ اما، رفتن و اجرای برنامه‌ های گفتگو بخشی از کار من است.

برچسب ها :

ناموجود