تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 14232

کیتی هلمز شیک و آماده برای تابستان به نظر می رسد

کیتی هلمز شیک و آماده برای تابستان به نظر می رسد

کیتی هلمز برای تابستان آماده است! این شیک پوش 45 ساله همیشه آماده است تا زمانی که در نیویورک بیرون می رود، و اخیراً برخی از ظاهر هایی را که در این فصل آفتابی انتظار داشته باشید را پوشیده است. از هولمز در حین پیاده روی عکس گرفته شد که در آن ظاهری روشن و

کیتی هلمز برای تابستان آماده است! این شیک پوش 45 ساله همیشه آماده است تا زمانی که در نیویورک بیرون می رود، و اخیراً برخی از ظاهر هایی را که در این فصل آفتابی انتظار داشته باشید را پوشیده است.

از هولمز در حین پیاده روی عکس گرفته شد که در آن ظاهری روشن و شاداب به تن داشت، یک شلوار جین سفید شفاف و یک تاپ زرد پر جنب و جوش. این ستاره یک کیف چرمی بزرگ را روی شانه خود حمل می کرد.

گردش او همچنین شامل توقفی برای نوشیدنی سالم بود. او با خوشحالی در حال خوردن یک اسموتی سبز دیده شد. هلمز تنها کسی نیست که سبک زندگی سالمی دارد. دخترش سوری کروز که اخیراً 18 ساله شده است نیز این هفته در حال پیاده روی دیده شد.

تابستان کیتی در پیش است

اکنون که سوری دوران دبیرستان را به پایان رسانده است، همه نگاه ها به آینده این بچه مشهور است. سوری به مد علاقه مند است. مشخص نیست سوری چه تصمیمی گرفته است، اما اگر او از ایالت خارج شود، مطمئناً دو مادر و دختر تابستان امسال زمان زیادی را با هم خواهند گذراند.

اکنون که سوری 18 ساله است، جالب است که ببینیم رابطه او با مردم چگونه پیش می رود. زندگی او بسیار خصوصی بوده است، اما او اخیراً در اجرای صحنه ای “سر بر پاشنه” در شهر نیویورک بازی کرد، جایی که مادرش و پدربزرگ و مادربزرگش، مارتین و کاتلین از او حمایت کردند. سوری نقش فیلوکلیا، یکی از شخصیت های اصلی داستان را بازی کرد.

اجرای او این گمانه زنی را برانگیخت که ممکن است نام خانوادگی پدرش تام کروز را کنار بگذارد. در حالی که او درخواستی برای انجام این کار به صورت قانونی نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود