تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 7124

کورتنی کارداشیان موهای بلوند و لباس مینی صورتی باربی می پوشد

کورتنی کارداشیان موهای بلوند و لباس مینی صورتی باربی می پوشد

کورتنی کارداشیان روز پنجشنبه تعدادی از عکس‌های مهیج را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که موهای سبک‌ تر و یک لباس مینی صورتی «بارکر باربی» را نشان می‌ دهد. کارداشیان در حالی که روی دو چمدان قدیمی نشسته بود، در حالی که موهایش را به صورت روکش بسته بود و با کفش های پاشنه بلند

کورتنی کارداشیان روز پنجشنبه تعدادی از عکس‌های مهیج را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که موهای سبک‌ تر و یک لباس مینی صورتی «بارکر باربی» را نشان می‌ دهد.

کارداشیان در حالی که روی دو چمدان قدیمی نشسته بود، در حالی که موهایش را به صورت روکش بسته بود و با کفش های پاشنه بلند مشکی به دوربین نگاه می‌ کرد، شیک به نظر می‌ رسید.

کارداشیان که در حال حاضر با شوهرش تراویس بارکر در انتظار بچه دار شدن است. در هفته های اخیر به طور مرتب عکس هایی از برآمدگی نوزاد در حال رشد خود را به اشتراک گذاشته است. روز شنبه، کورتنی به اینستاگرام رفت و مجموعه‌ ای از عکس‌ های دوران او و بارکر را در مونتسیتو، کالیفرنیا، جایی که این زوج در اکتبر 2021 نامزد کردند، منتشر کرد.

در تصویر اول، کارداشیان در حال نوازش برآمدگی نوزادش در حالی که به انعکاس او در در شیشه ای نگاه می کند، دیده می شود. این پست همچنین شامل عکسی از او و بارکر بود که روی صندلی‌ های بیرون استراحت می‌ کردند و از هوای تازه لذت می‌ بردند.

کارداشیان در توضیح خود نوشت: “اقیانوس آتش را در من آرام می کند.”

در 8 اگوست کارداشیان با به اشتراک گذاشتن عکس هایی از دوران بارداری خود که برآمدگی خود را با بیکینی قرمز در آغوش گرفته بود، صحبت کرد. این ستاره رئالیتی در حالی که روی پله‌ ها و بالکن‌ های فضای باز ژست می‌ گرفت و همچنین روی یک استخر بادی غول‌ پیکر استراحت می‌کرد، نوشت: «پسرم، بزرگ کردن تو در درون من، بزرگترین نعمت، افتخار و شادی است.

برچسب ها :

ناموجود