تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
کد خبر : 4393

کورتنی کارداشیان به تازگی ترند مانیکور فرانسوی شیری را امتحان کرده است

کورتنی کارداشیان به تازگی ترند مانیکور فرانسوی شیری را امتحان کرده است

کورتنی کارداشیان بارکر عکسی از ناخن های شیری توت فرنگی زرق و برق دار خود به اشتراک گذاشت. در عکس، کارداشیان بارکر یک مانیکور بادامی شکل با طول متوسط با رنگ شیر توت فرنگی صورتی شفاف پوشیده است.  ناخن‌های شیر توت‌ فرنگی یک ریف بر روی مانیکور کلاسیک حمام شیر است که از لاک سفید

کورتنی کارداشیان بارکر عکسی از ناخن های شیری توت فرنگی زرق و برق دار خود به اشتراک گذاشت. در عکس، کارداشیان بارکر یک مانیکور بادامی شکل با طول متوسط با رنگ شیر توت فرنگی صورتی شفاف پوشیده است.

 ناخن‌های شیر توت‌ فرنگی یک ریف بر روی مانیکور کلاسیک حمام شیر است که از لاک سفید شفاف برای ایجاد یک مانیکور نرم و طبیعی پر بُعد استفاده می‌کند. آنها همان روکش شیری خالص را دارند اما با رنگ صورتی کم رنگ.

کارداشیان بارکر تقریباً اولین کسی نیست که این اسپین آف حمام شیر را پذیرفته است. کایلی جنر، سیدنی سوینی، هایلی بیبر، و حتی مگان نریان که عاشق مانیکور پیچیده است، همگی این روند را انتخاب کرده‌اند، و ناخن‌ های شیر توت‌فرنگی تمام شده است. فرش قرمز در مراسم مت گالا گذشته، با جنی کیم و کاردی بی از بلک پینک هر دو مهر تایید خود را دادند. با کارداشیان بارکر نیز می توان گفت که ناخن های شیر فرانسوی (با یا بدون پیچش توت فرنگی) مانیکور تابستان خواهند بود.

طراحی ناخن های شیر توت فرنگی برای خودتان ساده هستند. ابتدا ناخن های خود را با برداشتن برآمدگی ها آماده کنید و سپس یک لایه پایه بزنید. سپس، دو لایه لاک ناخن صورتی کم رنگ، اضافه کنید. در نهایت، برای داغ‌ ترین مانیکور فصل، روی ناخن‌ هایتان را با یک تاپ کت با درخشش بالا بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود