تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 12752

کورتنی کارداشیان در کنار گل های رز قرمز ژست زیبا می گیرد

کورتنی کارداشیان در کنار گل های رز قرمز ژست زیبا می گیرد

کورتنی کارداشیان هنوز در دوران ولنتاین است! روز جمعه، این ستاره، تعدادی از تصاویر را در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می دهد او در کنار یک دسته گل رز قرمز ژست گرفته است. او یک لباس یقه اسکی قرمز روشن با سر آستین های پردار پوشیده بود و با یک کفش پاشنه نوک تیز

کورتنی کارداشیان هنوز در دوران ولنتاین است! روز جمعه، این ستاره، تعدادی از تصاویر را در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می دهد او در کنار یک دسته گل رز قرمز ژست گرفته است.

او یک لباس یقه اسکی قرمز روشن با سر آستین های پردار پوشیده بود و با یک کفش پاشنه نوک تیز ظاهر خود را تکمیل کرد. در یکی از تصاویر، او در یک جزیره آشپزخانه در کنار گل ها نشسته است.

کورتنی پست را با یک شکلک ساده رز قرمز شرح داد، اما خواهرش کلویی کارداشیان حرف‌ های بیشتری درباره عکس‌ های کورتنی برای گفتن داشت.

کلویی در کامنتی در مورد این پست نوشت: “کورت در استیل قرمز خیره کننده به نظر میرسی!!!.”

به نظر می رسد کورتنی امسال آنقدر که می خواهد عشق را جشن می گیرد. روز چهارشنبه هفته قبل، کورتنی مجموعه عکس دیگری را از سفری که با همسرش تراویس بارکر برای روز ولنتاین در سال 2023 به استراحتگاه لوکس آمانگیری یوتا گرفته بود، در اینستاگرام منتشر کرد.

در آن پست تصاویری از مجموعه کوچک‌ تری از گل رز قرمز در یک گلدان در کنار پنجره مشرف به برف، کورتنی در حال لبخند زدن در فضای باز نشان می داد.

او تصاویری از این سفر را شرح داده است: “یک سال پیش امروز”.

برچسب ها :

ناموجود