تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
کد خبر : 6228

کورتنی کارداشیان باردار هم به ترند باربیکور بله گفت

کورتنی کارداشیان باردار هم به ترند باربیکور بله گفت

کورتنی کارداشیان باربیکور را در آغوش می کشد. روز دوشنبه، ستاره باردار کارداشیان ها، 44 ساله، پس از دادن “دستورالعمل های دقیق” توسط “دختران” برای پوشیدن لباس مناسب برای فیلم گیشه آفیس، یک ژاکت چرمی صورتی و یک شورت جین صورتی به تن کرد تا به تماشای باربی برود. کارداشیان در کنار سلفی آینه‌ای که

کورتنی کارداشیان باربیکور را در آغوش می کشد. روز دوشنبه، ستاره باردار کارداشیان ها، 44 ساله، پس از دادن “دستورالعمل های دقیق” توسط “دختران” برای پوشیدن لباس مناسب برای فیلم گیشه آفیس، یک ژاکت چرمی صورتی و یک شورت جین صورتی به تن کرد تا به تماشای باربی برود.

کارداشیان در کنار سلفی آینه‌ای که لباس‌هایش را نشان می‌دهد، نوشت: «دختران را برای دیدن باربی برد، دستورات بسیار سخت‌گیرانه‌ای برای پوشیدن لباس‌های صورتی من داشت.»

بنیانگذار پوش ژاکت و شلوارک باز شده خود را با یک تاپ مشکی ترکیب کرد. او ژاکت خود را طوری طراحی کرد که برآمدگی کودک در حال رشدش نمایان شود، و با چکمه های پاشنه بلند مشکی و عینک آفتابی مشکی را به آن مجموعه اضافه کرد.

کارداشیان مادر دخترش پنه لوپه 11 ساله و پسران ریگن 8 ساله و میسون 13 ساله با اسکات دیسیک سابقش است. شوهرش تراویس بارکر، 47 ساله، پدر سه فرزند از شانا موکلر سابق است: دختر آلاباما، 17، پسر لاندون، 19، و دختر ناتنی، آتیانا، 24 ساله

“باربیکور” یک روند مد است که از فیلم باربی الهام گرفته شده است. زیبایی صورتی در سراسر سال 2022 به یکی از اصلی ترین رنگ های مد تبدیل شد و از زمانی که عکس های مارگوت رابی در نقش عروسک نمادین ماتل در ژوئن گذشته در صحنه فیلمبرداری گرفته شد، این رنگ مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت، اما پوشیدن آن در داغ ترین رنگ همراه با لوازم جانبی نوستالژیک جدیدترین شوق است.

باربی از زمان اولین نمایش خود در سینما در 21 جولای، در باکس آفیس تاریخ سازی کرده است و در اولین اکران خود 155 میلیون دلار فروش به دست آورد و بزرگترین اولین نمایش تاریخ فیلمی به کارگردانی یک زن را رقم زد.

کارگردانی این فیلم بر عهده گرتا گرویگ است که در راس فیلم های لیدی برد و زنان کوچک نیز حضور داشت.

کارداشیان در اوایل این ماه در تعطیلات هاوایی نیز رنگ صورتی به تن کرد. مادر آینده یک سارافون یک تکه صورتی برش خورده و همسان پوشیده بود که برآمدگی کودک در حال رشد او را برجسته می کرد. او همچنین یک کلاه حصیری بزرگ بر سر داشت.

برچسب ها :

ناموجود