تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 9039

کندال جنر و هیلی بیبر با استایل شیک در پاریس دیده شدند

کندال جنر و هیلی بیبر با استایل شیک در پاریس دیده شدند

هیلی بیبر و کندال جنر در شهر نورها با هم در ارتباط هستند! هیلی 26 ساله و کندال 27 ساله در مراسمی در پاریس که در جشن نام تجاری بیبر در روز پنجشنبه برگزار شد، با هم عکس گرفتند. این دو مدل مشهور که در هفته مد پاریس در پایتخت فرانسه بودند حتی با لباس‌

هیلی بیبر و کندال جنر در شهر نورها با هم در ارتباط هستند! هیلی 26 ساله و کندال 27 ساله در مراسمی در پاریس که در جشن نام تجاری بیبر در روز پنجشنبه برگزار شد، با هم عکس گرفتند.

این دو مدل مشهور که در هفته مد پاریس در پایتخت فرانسه بودند حتی با لباس‌ های مشکی تک رنگ هماهنگی پوشیده بودند، عکس‌ هایی که این هفته در حساب اینستاگرام بیبر منتشر شد این موضوع را نشان می داد.

در کپشن پست بیبر آمده است: “جشن رود در پاریس ✨”.

در عکس‌ های فوری، بیبر یک لباس مینی قد مشکی پوشیده بود که با پولک‌ ها تزئین شده بود که دارای یقه‌ ای بلند بود. این مدل موهای خود را به صورت دم اسبی صاف درآورده بود و استایل خود را با حلقه‌ های نقره‌ ای در هر دو دست و گوشواره‌ های نقره‌ای شیک تکمیل کره بود.

در همین حال، جنر یک لباس میدی چرمی مشکی پوشیده بود که یقه V عمیق داشت. لباس براق این سوپر مدل با یک کیف مشکی و یک کفش پاشنه بلند مشکی و باریک ترکیب شده بود.

عکس‌ های دیگر از حساب رسانه‌ های اجتماعی برند رود نشان می‌ دهد که مهمانان می‌ توانند از بشقاب‌ های غول‌ پیکر سیب‌ زمینی سرخ کرده، برجی از پروفیترول و حتی ژله نمونه‌برداری کنند!

رویداد سرگرم کننده بیبر پس از آن رخ داد که کندال در عصر پنجشنبه نمایش بهار و تابستان 2024 شیاپارلی با استایل قرمز و خیره کننده روی فرش قرمز رفت.

این مدل در حالی که با یک لباس قرمز خیره کننده تزئین شده با پولک، یک کفش پاشنه بژ و یک آرایش موی عظیم و با الهام از مدل های قدیمی به تصویر کشیده شد. این مدل همچنین حضور خود در پاریس را با تعدادی عکس اینستاگرامی که چند سلفی آینه ای و کلیپ از او در روی فرش قرمز نشان می داد جشن گرفت.

کندال اوایل هفته، زمانی که او و خواهرش کایلی با ظاهری متضاد و چشم نواز به برای صرف شام ​​رفتند، تم تک رنگ خود را برای سفر خود به پاریس آغاز کرد.

برچسب ها :

ناموجود