تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۰
کد خبر : 7604

کندال جنر و هیلی بیبر با جی جی حدید کنار هم خیره کننده بودند

کندال جنر و هیلی بیبر با جی جی حدید کنار هم خیره کننده بودند

کندال جنر 27 ساله و هیلی بیبر 26 ساله با جی جی حدید 28 ساله ملاقات کردند تا در آخر هفته یک شام سرگرم کننده در لس آنجلس دور هم جمع شدند. هر سه دختر زرق و برق دار در لباس های تابستانی که هم ظاهری راحت و هم شیک داشتند، باور نکردنی به نظر

کندال جنر 27 ساله و هیلی بیبر 26 ساله با جی جی حدید 28 ساله ملاقات کردند تا در آخر هفته یک شام سرگرم کننده در لس آنجلس دور هم جمع شدند. هر سه دختر زرق و برق دار در لباس های تابستانی که هم ظاهری راحت و هم شیک داشتند، باور نکردنی به نظر می رسیدند. از آن‌ ها در حال قدم زدن در خارج از رستورانی که رفته بودند، و در خودرویی که هیلی روی صندلی راننده، کندال در صندلی مسافر و جی جی در صندلی عقب بود، عکس گرفته شد.

لباس کندال شامل یک لباس بلند بدون آستین آبی روشن، سفید و اسطوخودوس و کفش‌ های لیز سفید بود. او همچنین موهای بلندش را پایین انداخته بود و یک کیف سفید همسان به همراه داشت. لباس هایلی شامل یک لباس مینی سفید بدون آستین بود که طرحی نارنجی و زرد روی آن داشت. او همچنین کفش‌ های سفید می‌ پوشید و کیف نارنجی رنگی به همراه داشت.

جی جی با یک تاپ بدون آستین چرمی مشکی و شلوار جین این مدل را به بهترین شکل ظاهر کرد. او همچنین کفش‌ های لوفر مشکی می‌ پوشید و موهای بلوند موج‌ دارش را در حالی که روی تاپ مشکی دیگری می‌گرفت پایین انداخته بود. هر سه زن ظاهر خود را با گوشواره و گردنبند تزئین کردند و آرایش جذابی را اضافه کردند که برخی از بهترین ویژگی های آنها را به نمایش گذاشت.

قبل از اینکه جی جی دوباره با کندال و هیلی، که به عنوان دوستان خوبی با آنها شناخته می شود، متحد شود، با دوست خوب دیگرش، تیلور سویفت، ملاقات کرد. که به نظر می رسید که اوقات خوبی را با هم سپری می کردند. همه آنها در حالی که پشت میز نشسته بودند و گپ می زدند، ورق بازی می کردند و از نوشیدنی لذت می بردند.

برچسب ها :

ناموجود