تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
کد خبر : 9084

کندال جنر و رازی که حتی بانی بد هم از آن خبر نداشت

کندال جنر و رازی که حتی بانی بد هم از آن خبر نداشت

عاشقانه بین کندال جنر و خواننده بانی بد به مسیر خود ادامه می دهد و به آرامی با عشق زیادی بین این دو پیش می رود. دیگر نه تنها به صورت خصوصی، بلکه در مکان های عمومی نیز آن را بدون هیچ واهمه ای برای پنهان کردن به اشتراک می گذارند. ارتباط آنها می تواند

عاشقانه بین کندال جنر و خواننده بانی بد به مسیر خود ادامه می دهد و به آرامی با عشق زیادی بین این دو پیش می رود. دیگر نه تنها به صورت خصوصی، بلکه در مکان های عمومی نیز آن را بدون هیچ واهمه ای برای پنهان کردن به اشتراک می گذارند.

ارتباط آنها می تواند در برخی از تصاویری باشد که آنها در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده اند و در آنها به عنوان بخشی از یک کمپین جدید گوچی با هم ظاهر می شوند. این اولین بار است که آنها در جمع به عنوان یک زوج در حساب های شخصی مربوطه نشان داده می شوند، خبری که نشان می دهد این زوج در رابطه خود جدی هستند.

اگر چه آنقدر جدی نیست که بتوان پدر و مادر شد. این رازی است که کندال جنر، بی‌ آنکه از بانی بد خبر داشته باشد، در آن توقف کرده است.

کندال در فصل چهارم سریال کارداشیان ها ترس خود را از مادر شدن به دلیل اضطراب آشکار کرد. او به اسکات دیسیک، همسر سابق کورتنی کارداشیان گفت: “بله، اخیراً حالم خیلی بد شده است. این یکی از دلایلی است که واقعاً از بچه دار شدن می ترسم.”

این بدان معنا نیست که او نمی خواهد بعداً بچه دار شود، زیرا کندال خاطر نشان می کند که “من برای آن زمان در زندگی ام هیجان زده هستم. فقط می دانم که اکنون نیست”.

در مورد رابطه اش با بانی بد، او از اظهار نظر در مورد چیز خاصی خود داری کرد: “من در مستقل بودن نیز بسیار خوب هستم. این چیزی نیست که من به دنبال آن باشم. فکر می کنم فقط خودم را در روابط پیدا می کنم.”

برچسب ها :

ناموجود