تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر : 6957

کندال جنر و بانی بد در کنسرت دریک در حال بوسیدن دیده شدند

کندال جنر و بانی بد در کنسرت دریک در حال بوسیدن دیده شدند

رابطه کندال جنر و بانی بد یکی از بزرگترین داستان هایی است که در چند ماه گذشته ظاهر شده است. این دو در چندین ملاقات در لس آنجلس، از جمله رفتن به کواچلا، توسط پاپاراتزی ها به تصویر کشیده شده اند. با این حال، این مدل و خواننده سعی کرده اند تا حدودی رابطه خود

رابطه کندال جنر و بانی بد یکی از بزرگترین داستان هایی است که در چند ماه گذشته ظاهر شده است. این دو در چندین ملاقات در لس آنجلس، از جمله رفتن به کواچلا، توسط پاپاراتزی ها به تصویر کشیده شده اند.

با این حال، این مدل و خواننده سعی کرده اند تا حدودی رابطه خود را مخفی نگه دارند، زیرا هیچ یک آنها این رابطه را تایید نکرده اند. آنها حتی در یک بازی لس آنجلس لیکرز با هم شرکت کرده اند، در مت گالا 2023 دیده شده اند، یا حتی دیده اند که در تعطیلات با هم وقت می گذرانند.

هر بار که آنها با هم دیده می شوند سر و صدایی ایجاد می کند، تا جایی که برخی از کاربران در رسانه های اجتماعی تعجب می کنند که آیا واقعاً عشق است یا فقط یک شیرین کاری تبلیغاتی.

کندال و بانی بد را در حال بوسیدن دیده شدند!

آخرین ملاقات آنها شاهد حضور آنها در کنسرت دریک در روز یکشنبه بود. یکی از شاهدان به صفحه شش گفت که این زوج «در حالی که کیم [کارداشیان] درست کنارشان بود» در انجمن کیا در اینگلوود، کالیفرنیا، در حال بوسیدن هم بودند.

تماشاچیان نزدیک به این دو نفر، در حالی که دریک کنسرت خود را اجرا می کرد، در آغوش گرفتن آنها را روی تلفن های همراه خود ضبط کردند.

از این مدل 27 ساله در حالی که صورت رپر 29 ساله را در حالی که در گوش او صحبت می کرد در حین اجرای دریک در تور It’s All a Blur فیلم گرفته شد.

بانی بد حتی دستانش را دور جنر حلقه کرد و آنها همچنان با دستان خود به رقصیدن ادامه دادند. این موضوع به وضوح نشان می دهد که آنها چیزی بیش از یک دوست هستند، اگر چه هیچ یک از طرفین رابطه آنها را تأیید نکرده اند.

برچسب ها :

ناموجود