تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
کد خبر : 8997

کندال جنر و بانی بد در کمپین گوچی شگفت انگیز هستند

کندال جنر و بانی بد در کمپین گوچی شگفت انگیز هستند

گوچی یکی از جذاب ترین زوج های جدید هالیوود را به عنوان چهره جدیدترین کمپین خود انتخاب کرده است. طبق بیانیه مطبوعاتی این برند لوکس مد، کندال جنر و بانی بد در جدیدترین کمپین گوچی به نام گوچی والیجریا ایفای نقش کرده‌ اند و عکس‌ های تیزر جدید این زوج را نشان می‌ دهد که

گوچی یکی از جذاب ترین زوج های جدید هالیوود را به عنوان چهره جدیدترین کمپین خود انتخاب کرده است. طبق بیانیه مطبوعاتی این برند لوکس مد، کندال جنر و بانی بد در جدیدترین کمپین گوچی به نام گوچی والیجریا ایفای نقش کرده‌ اند و عکس‌ های تیزر جدید این زوج را نشان می‌ دهد که در حالی که با لباس گوچی در فرودگاهی در حال سوار شدن به هواپیما هستند، آماده می‌ شوند.

این کمپین که “صمیمیت سفر با هم” را از طریق لنز عکاس آنتونی سکلاوی بررسی می کند، تصویری از بانی بد را نشان می دهد که دستانش را دور کندال جنر حلقه می کند و او را در حالی که او را بلند می کند. روی چمدان های گوچی نشسته است. به نظر می رسد که این دو به طور گسترده لبخند می زنند زیرا کیف های کوچک تری از این برند لوکس را نیز در دست دارند.

تصویر دیگری جنر را نشان می‌ دهد که روی صندلی فرودگاهی نشسته است و در حالی که به گوشی خود نگاه می‌ کند، یک استایل سر تا پا گوچی را پوشیده است. او یک کیف دستی گوچی روی صندلی کنارش و یک کیف دستی گوچی با مونو گرام کلاسیک گوچی و یک دستی سبز نئون در بالا دارد.

بانی بد، که یک کلاه مونو گرام گوچی به عقب بر سر دارد، همچنین در حال حرکت به سمت پایین پله برقی فرودگاه، همراه با یک کیف کلاسیک مونو گرام با رنگ آبی نئون دیده می شود. او در حالی که نگاهی به پشت سرش به دوربین انداخته بود، دومین کیف دستی گوچی آبی نئونی را روی دوشش آویزان کرده بود.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، محصولاتی که در تصاویر نشان داده شده اند، از مجموعه امضای گوچی ساووی هستند. گوچی گفت که این کمپین همچنین “طرح های جدید” با “جزئیات چرم فلورسنت” را در کنار سبک های چرم لاستیکی “GG برجسته” معرفی خواهد کرد و افزود که مجموعه جدید نه تنها به تاریخ آن ادای احترام می کند، بلکه منادی “عصر جدیدی از ماجراجویی و تجمل است”.

برچسب ها :

ناموجود