تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۵
کد خبر : 5949

کندال جنر و بانی بد در میان تعطیلات عاشقانه خبر ساز شدند

کندال جنر و بانی بد در میان تعطیلات عاشقانه خبر ساز شدند

رابطه کندال جنر و بانی بد در میان تعطیلات عاشقانه در آیداهو “فوق العاده جدی” می شود. کندال جنر 27 ساله و بانی بد 29 ساله ظاهراً «جدی‌تر» از همیشه هستند! در طول یک سفر عاشقانه ادعایی به آیداهو، منبعی در 18 جولای فاش کرد که به نظر می‌رسد ستاره کارداشیان‌ها و بانی بد در

رابطه کندال جنر و بانی بد در میان تعطیلات عاشقانه در آیداهو “فوق العاده جدی” می شود. کندال جنر 27 ساله و بانی بد 29 ساله ظاهراً «جدی‌تر» از همیشه هستند! در طول یک سفر عاشقانه ادعایی به آیداهو، منبعی در 18 جولای فاش کرد که به نظر می‌رسد ستاره کارداشیان‌ها و بانی بد در حال حاضر دارای روابط بسیار دوست‌داشتنی هستند.

او همچنین گفت گفت: “آنها قطعا عاشق و بسیار جدی به نظر می رسند.” بنا بر گزارش ها، این دو در باشگاه گلف و دریاچه گوزر رنچ در هریسون، آیداهو وقت می گذراندند.

“آنها واقعا دوستانه به نظر می رسند. کندال آنقدر کم حرف است که بسیاری از مهمانان حتی نمی دانند او کیست. آنها همچنین ادعا کردند که زیبایی سبزه و بانی بد در میان قرار عاشقانه آنها خیلی خوشحال با هم به نظر می رسند. طبق گزارش ها، خواننده پورتوریکویی و کندال نیز در حال رفتن به باشگاه با هم دیده شدند و در طول سفر “یک سگ در یدک کش” داشتند.

این اولین بار نیست که منبعی ادعا می کند که رابطه عاشقانه آنها در حال داغ شدن است، زیرا یک منبع در ماه می به Entertainment Tonight گفت که آنها “جدی تر” از قبل هستند. یک منبع آگاه در آن زمان گفت: «او نه تنها زمان بیشتری را با کندال، بلکه با بقیه اعضای خانواده نیز می گذراند. آنها افزودند که ارتباط آنها “جدی تر” می شود و “پتانسیل” برای یک عاشقانه “طولانی مدت” وجود دارد.

این دختر 29 ساله برای اولین بار در فوریه پس از اینکه با بانی بد از یک رستوران خارج شدند، شایعات عاشقانه را برانگیختند. از آن زمان، کندال و نامزد شایعه اش در بسیاری از قرارها از جمله گذراندن وقت در هتل بورلی هیلز در 21 ژوئن دیده شده اند. در مورد برنده گرمی، او قبلاً از سال 2017 تا 2022 با گابریلا برلینگری همکاری داشت.

کندال گذشته از زندگی مشترک خود، اخیراً اعلام کرد که از 18 ژوئیه، سفیر جدید جهانی L’Oréal Paris است. او در اینستاگرام این خبر را با یک کپشن احساسی به همراه عکس هایی از عکاسی با این برند زیبایی اعلام کرد.

از زمانی که کوچک بودم، می‌توانم به یاد بیاورم که L’Oréal بخشی از زندگی و روال من بوده است. که این لحظه را برای من خاص می کند :)» در یادداشت شیرین او چنین آمده است. “من هیجان زده و مفتخرم که به خانواده @lorealparis ملحق می شوم و در کنار بسیاری از زنان الهام بخش می ایستم. من ارزشش را دارم.

برچسب ها :

ناموجود