تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 8403

کندال جنر و بانی بد با استایلی شگفت انگیز دیده شدند

کندال جنر و بانی بد با استایلی شگفت انگیز دیده شدند

کندال جنر و بانی بد اخیراً در حالی که از یک شام عاشقانه در رستوران معروف Carbone لذت می بردند، با استایلی شگفت انگیز دیده شدند. دوربین‌ های چشمک‌ زن پاپاراتزی لحظه‌ ای را ثبت کردند که این دو در حال بیرون آمدن از رستوران بودند که در مرکز توجه قرار گرفتند. کندال نماد مد،

کندال جنر و بانی بد اخیراً در حالی که از یک شام عاشقانه در رستوران معروف Carbone لذت می بردند، با استایلی شگفت انگیز دیده شدند. دوربین‌ های چشمک‌ زن پاپاراتزی لحظه‌ ای را ثبت کردند که این دو در حال بیرون آمدن از رستوران بودند که در مرکز توجه قرار گرفتند.

کندال نماد مد، ظرافت و سلیقه خاص خود را در این شب پر مخاطب به نمایش گذاشت. او یک بلوز کرم ابریشمی به همراه یک شلوار مشکی براق پوشید. انتخاب جسورانه او برای رها کردن دکمه‌ های بلوزش کمی توجه را جلب کرد. کامل کننده مجموعه او چکمه های چرمی شیکی بود که ظاهر او را به سطح دیگری از پیچیدگی رساند.

زیبایی کندال با موهای سبزه ابریشمی‌ اش که به زیبایی پشت گوش‌ هایش جمع شده بود، شکوفا شده بود. او یک آرایش مینیمال را انتخاب کرد که به زیبایی طبیعی او اجازه می داد تا از طریق آن بدرخشد.

از سوی دیگر، بنیتو آنتونیو مارتینز اوکاسیو، معروف به بانی بد، در حالی که کندال را در این مسیر عاشقانه وسط هفته همراهی می‌ کرد، سعی کرد چهره متفاوت تری را حفظ کند. بانی بد به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از موسیقی رگیتون محبوبیت زیادی به دست آورده است، اما در این شب، او ظاهر حیرت انگیزی داشت.

او یک عینک آفتابی، یک کلاه بیسبال نیویورک یانکیز  و یک روسری چهارخانه مشکی همه را شگفت زده کرده بود. او یک پیراهن راه راه سفید گشاد به تن داشت. شلوار مشکی و کفش‌ های چرم مشکی لباس او را تکمیل می‌ کردند و سبک و راحتی را کاملاً متعادل می‌ کردند.

بانی بد در مورد زندگی شخصی و حرفه ای خود صحبت می کند

در طی مصاحبه اخیر با Vanity Fair، خواننده پورتوریکویی فاش کرد که آلبوم جدیدی در راه است و طرفداران می توانند انتظار شنیدن صدای جدیدی از او را داشته باشند، زیرا او توضیح داد که اکنون “از موسیقی دهه 70 بسیار الهام گرفته است. “

او به این نشریه گفت: “من مطمئن نیستم که آیا این قرار است موسیقی من را شکل دهد، به طور کلی یا فقط یک آهنگ.” آلبوم جدید ممکن است به زودی در پاییز 2023 منتشر شود، با این حال، خواننده جزئیات زیادی در مورد برنامه های خود ارائه نکرد. او گفت: “من در حال بازی کردن و لذت بردن از خودم هستم، رها می کنم” و افزود که “همیشه به دنبال راهی برای انجام یک کار جدید است.”

این خواننده در رابطه با رابطه خود با کندال جنر اظهار داشته که علاقه ای به ازدواج و پدر و مادر شدن ندارد. با این حال، او احتمال این کار را رد نکرده است. او همچنین به انتقاداتی که از طرفداران در مورد زندگی عاشقانه‌ اش دریافت کرده است، پرداخته است. او به این رسانه گفت: «آنها نمی‌ دانند چه احساسی دارید، نمی‌ دانند چگونه زندگی می‌ کنید، چیزی نمی‌ دانند و من واقعاً نمی‌ خواهم آنها بدانند.

برچسب ها :

ناموجود